Förbannade POLLEN!!!

Har vart i stort problemfri från djävuls-pollen tills i måndags em,sen däckade jag i två dagar då man lät som ett jävla dragspel i c-dur mest hela tiden.Naturligtvis ingen medicin,skiten på apoteken funkar ju nada när det gäller luftrören.Receptbelagd medicin som gäller,
Så jag missade min presentation på Lärarhögskolan så nu får man en smaskig restuppgift..... :tomten
Tack,björkskrällen!!
Kan man stämma en Björk?
Anders Björk kanske? :hihi

Last edited:
Jag har också det där eländet. Fick sån där spruta i skinkaan förra året och mådde prima. Fick en i år också men den verkar inte hjälpa mig i år. Har jättejobbigt nu, och har inte kört hoj sen i söndags, skulle tro köra hoj är det sämsta man kan göra just nu... om man har björkpollenallergi alltså...

carleson skrev:
2155258 Jag har också det där eländet. Fick sån där spruta i skinkaan förra året och mådde prima. Fick en i år också men den verkar inte hjälpa mig i år. Har jättejobbigt nu, och har inte kört hoj sen i söndags, skulle tro köra hoj är det sämsta man kan göra just nu... om man har björkpollenallergi alltså...

Allergi? Den Förbannade POLLEN då?!?!? :4skrika

HanneZ skrev:
2155360 Det är väl inte mer än rätt att tjejer ska få spruta killar i röven också? :va

Jo där har du en poäng.

Men vanligast är väl kanske att killar sprutar andra killar i skitskruven :confused:

Nursey skrev:

Hehe,den bjuder jag på!!
Är ju bara att skämta om eländet...
Men nu så har jag fått mig en inalator,så nu låter man som en liten panflöjt och det är helt ok!!
Funkar inte det så blir det skink-spruta,och hjälper nu inte ens det så invaderar jag Polen. Allt är deras fel!Jajamen! :tomten

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT