Förbannade norrlänningar

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Vad har vi sydbor gjort för att förtjäna detta? :mad:

2.jpg

Sluta klaga! Det regnar faktisk inte i Borås just nu. Det kallar jag lyx! :tummenupp

Jag tycker personligen att borås skall ta sin martyrstämpel och inse att allt regn skall hamna där så att kusten kan bli solig. Alternativt exportera hela skiten till....... tja, boden har jag inte många positiva minnen ifrån, låt oss skicka det dit!

RGV_250 skrev:
Sluta klaga! Det regnar faktisk inte i Borås just nu. Det kallar jag lyx! :tummenupp

Jo, men så sitter man ju på jobbet också. :(

Bara det inte regnar på tisdag så är jag nöjd, för då är det dags för min första banåkning.

t-rex skrev:
Jag tycker personligen att borås skall ta sin martyrstämpel och inse att allt regn skall hamna där så att kusten kan bli solig. Alternativt exportera hela skiten till....... tja, boden har jag inte många positiva minnen ifrån, låt oss skicka det dit!

Bra idé, men hur ska det genomföras? En gigantisk (och nu snackar vi GIGANTISK) fläkt uppe i norrland som suger upp alla elaka moln dit?

Men grabbar, har ni inte räknat ut det än?
Det är semestertider. Då måste man ha sprit. En äkta norrlänning bränner själv. I norrland bor bara äkta norrlänningar (Med undantag från något enstaka stadsråd som gått på porrklubb och blivit landshövding). Ångorna från maskinerna tvingar bort molnen!

Så, lösningen är att vi alla börjar bränna hemma. Den enda fläkt du behöver ha är den som leder bort doften av mäsk. Enkelt penkelt.

/Freppa

McB skrev:
Jo, men så sitter man ju på jobbet också. :(

Bara det inte regnar på tisdag så är jag nöjd, för då är det dags för min första banåkning.

Givetvis har man hojen till jobbet så man kan ut och åka såfort man slutar :tummenupp

Vart är det banåkning på tisdag? Man skulle kanske ta sig dit och kika lite.

RGV_250 skrev:
Vart är det banåkning på tisdag? Man skulle kanske ta sig dit och kika lite.

Gelleråsen, körning med WEMI. På onsdagen är det åkning på Falkenbergsbanan, precis som vanligt. :tummenupp

Freppa: du är en källa av visdom som aldrig sinar. Givetvis är det så som du säger, och jag ska genast bygga mig en dylik mackapär.

Jag har Semester nu...vi Mycket fint väder :-)
25 grader i skuggan är ju INTE fel :fakta

McB skrev:
Freppa: du är en källa av visdom som aldrig sinar. Givetvis är det så som du säger, och jag ska genast bygga mig en dylik mackapär.

Säg till när den är klar så kommer jag och provsmakar. I rent vetenskapligt intresse!

Japp med nytaget körtkort så är dte himla kul...god likes me ;) men sen att kedjan gick av 1.5 mil mil hemifrån..knffade hojen 1 km i skinställ..gör inte det..man blir blöt som en valross..

Nu kom det lite moln..fast de verkar vara på väg bort.
17 grader varmt 05.30. :cool:

Lite vitt & fluffigt? Medför efterlängtad svalka men brukar dra sig bort så man får ligga & svettas igen :cool:

Freppa skrev:
Men grabbar, har ni inte räknat ut det än?
Det är semestertider. Då måste man ha sprit. En äkta norrlänning bränner själv. I norrland bor bara äkta norrlänningar (Med undantag från något enstaka stadsråd som gått på porrklubb och blivit landshövding). Ångorna från maskinerna tvingar bort molnen!

Så, lösningen är att vi alla börjar bränna hemma. Den enda fläkt du behöver ha är den som leder bort doften av mäsk. Enkelt penkelt.

/Freppa

Men duh...norrlänningarna ligger i lä jämfört med oss skåningar på den fronten....iaf för ett par år sen...det är kanske så att lagmakten har tvingat oss stackars skåningarna att sluta upp med vår tillverkning, och till följd av det så blir vädret ett helvete! Fan ta lagmakten, länge leve HB!! :bow :öl :crash

McFille skrev:
Men duh...norrlänningarna ligger i lä jämfört med oss skåningar på den fronten....iaf för ett par år sen...det är kanske så att lagmakten har tvingat oss stackars skåningarna att sluta upp med vår tillverkning, och till följd av det så blir vädret ett helvete! Fan ta lagmakten, länge leve HB!! :bow :öl :crash

Finns ju en kokare i varannat hus i norrland de e bara som så att vi skryter inte så jävla mycket om de :fakta :rolleyes:

Och så får man inte glömma smuggelspriten som kommer in våran hederliga hamn....leverans varje vecka :fakta

( Sen finns det inte så många poliser heller :D )

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back