Förbannad!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fy fan! Blir så förbannad! Här håller jag hojen åt en kille som ska komma imorgon, jag har sagt ifrån mig jobb och fritid för att han ska komma och köpa cykeln imorgon. Jag har avvisat säkert 15 samtal som inte kommer ringa igen för jag har sagt "den är i princip såld" pga att han ska komma och hämta hojen imorgon. Så ringer han nu och säger att han inte vill ha den. Blir så förbannad. Har letat upp ny hoj, planerat resa, sagt ifrån mig ytterligare jobb för att jag ska hämta en annan hoj i helgen.

Fruktansvärt dålig stil! :mad:

Dålig stil, men jag har lärt mig att inget är sålt förrän man har fått pengarna i handen.

Hagster skrev:
Fy fan! Blir så förbannad! Här håller jag hojen åt en kille som ska komma imorgon, jag har sagt ifrån mig jobb och fritid för att han ska komma och köpa cykeln imorgon. Jag har avvisat säkert 15 samtal som inte kommer ringa igen för jag har sagt "den är i princip såld" pga att han ska komma och hämta hojen imorgon. Så ringer han nu och säger att han inte vill ha den. Blir så förbannad. Har letat upp ny hoj, planerat resa, sagt ifrån mig ytterligare jobb för att jag ska hämta en annan hoj i helgen.

Låter tråkigt ! På't igen bara!

Får man fråga... är det 750'n du säljer? Eller R1an? Vad blir det härnäst?

Hagster skrev:

Tradigt med såna tomtar. Men du tog väl numret på de som ringde? Ring tilbaka och säg att den inte är såld. Är väl inte så mycket mer du kan göra. Se det som en läropeng. Man "håller" inte så pass dyra saker som en motorcykel med mindre än att man får en rejäl handpeng - som man behåller om det inte blir affär!

Det är R1an jag säljer för att jag ska skaffa motard nu, mkt fin, går kanon. Tjöp tjöp.

Fan, jag är så grinig. Hade hela helgen planerad. Bingo, nej... Antog ju att han skulle ha den.

Hagster skrev:
Det är R1an jag säljer för att jag ska skaffa motard nu, mkt fin, går kanon. Tjöp tjöp.

Fan, jag är så grinig. Hade hela helgen planerad. Bingo, nej... Antog ju att han skulle ha den.

Visa erfarenheter känns som man skulle kunna klarat sig utan :gnissla . Men efter detta lär väl inte en jävel ha en chans att göra ngt liknande mot dig igen :yoparty .

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!