Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilket bara bevisar att du har extremt dålig impulskontroll...Det är väl inte helt rätt att slå sänder någons egendom. Men i denna situation tycker jag fan han förtjänade det. Det var inget jag åkte och tänkte på i några minuter utan det skedde på 1sek.
Jag förstår också TS, men samtidigt går det att lösa på ett bättre sätt. Lätt att vara efterklok som sagt.
Som vanligt är det alltid nån annans fel.....![]()
Då tänker jag faktsikt på dig!
Blir lite förbannad på folk som själva kör som galningar och sedan gnäller på andra som eventuellt gör fel. Om man nu bryter mot gällande hastighetsbestämmelser och inte kan stanna ordentligt pga. farten så ska man fan inte gå på och slå sönder andras egendom om dom nu håller rätt hastighet. Det är jäkligt lätt att missa en eventuellt mörk mc i 120 km/h. Hoppas att du får en anmälan om skadegörelse på dig.
Som sagt var så är det just sådana personer som du som drar ner oss andra motorcyklister i skiten. Hade du följt dom trafikregler som fanns på platsen så hade jag kanske haft en annan uppfattning, men inte nu.....
Hålla 130 på en 70 väg kan väl inte vara okej?
Det är en hastighetsökning med snudd på 100%
Ni som kommenterar verkar veta mer än föraren. Kör jag bil så drar inte jag rätt ut på vägen utan att försöka uppskatta inkommande trafikens hastighet. Eller är ni så jävla pantade att ni bedömer avståndet och förmodar att fordonet som kommer alltid håller laglig hastighet, inte undra på att folk stryker med i trafiken.
Knip näbb jävla moralkakor
Då får du allt börja stava som en nysvensk.
Ts körde för fort, alltså föraren i bilen ser inte hur fort du kommer. Alltså inte bara bilförarens fel...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |