Skulle ut och åka en sväng. Kommer i en fin, stor, öppen kurva i ca 120km/h och en biljävel står i 150m längre fram i motsatta körbanan. När jag närmar mig börjar han att sakta köra ut. Jag trodde självklart idioten sett mig och att han skulle ställa sig mellan filerna för att invänta tills jag kört förbi, men nej då. Rakt ut åker helvetet så jag fick nypa åt frambromsen så dämparen slår i botten för att inte kör in i arlset på honom. Vet inte varför, men utan att ens tänka, reagera så fick han en vänster backspegel mindre, som sen hängde och dinglade i kablarna. Hoppas det sved..
Efter det åkte jag bara vidare, och var mest förbannat på idioten. Hur fan kan man bara köra rakt ut. Kollar man inte höger, vänster först. Jävla idiot.
Hoppas du läser här inne muppjävel. För det var jag som slog sönder backspegel på din jävla skitbil intill Mantorp Park idag. "Statoil, Citygross"
Läste någon gammal humor tråd om hur man skulle slå bakspeglar. Det funkade utmärkt med höger näven. Ett hammar slag blev det och helvete åkte rakt av.
Nu har jag fan skrivit av mig. Nu ska jag gå och ta en öl jävel till.
Efter det åkte jag bara vidare, och var mest förbannat på idioten. Hur fan kan man bara köra rakt ut. Kollar man inte höger, vänster först. Jävla idiot.
Hoppas du läser här inne muppjävel. För det var jag som slog sönder backspegel på din jävla skitbil intill Mantorp Park idag. "Statoil, Citygross"
Läste någon gammal humor tråd om hur man skulle slå bakspeglar. Det funkade utmärkt med höger näven. Ett hammar slag blev det och helvete åkte rakt av.
Nu har jag fan skrivit av mig. Nu ska jag gå och ta en öl jävel till.