Förbannad!

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ställer på hojen idag och köpte en hjälm av MC-Poolen i tisdags som de skulle skicka direkt, så jag fick den innan helgen.

Kollade i brevlådan idag, ingen avi från posten. Nehe, kul...
Ringer till MC-Poolen för att få kollinumret för att se vart paketet är. Fick till svar "Den står här, är inte skickad, men jag skickar den idag."
De lovade att skicka den förbannade hjälmen samma dag jag pratade med dem (i tisdags) för att jag skulle få den innan helgen, sa till dem att jag MÅSTE ha den innan helgen.

Fan va förbannad jag blir...kan inte köra idag, kan inte köra imorrn eller på söndag, antagligen inte på måndag heller, och nästa vecka ska det bli kallt igen....

SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!

Fyfan va surt...

kräv att få lägre pris eller nått sånt som kompensation för förseningen.

Tyro skrev:
Fyfan va surt...

kräv att få lägre pris eller nått sånt som kompensation för förseningen.

Får väl ta och göra det...blir så förbannad, kan ju inte köra på hela helgen nu...

surt!

Fan vad surt,låna en hjälm gör vad som helst du måste ut
och gasa lite jag tog jungfruturen idag helt j-v underbart
så lyd nu mitt råd låna en rackare så du kommer ut!
Ha det gott

MC-polen i ett nötskal... (Och nej, polen är inte felstavat. Öststat är precis vad de är.)

Re: surt!

Yammaretta skrev:
Fan vad surt,låna en hjälm gör vad som helst du måste ut
och gasa lite jag tog jungfruturen idag helt j-v underbart
så lyd nu mitt råd låna en rackare så du kommer ut!
Ha det gott

Finns ingen jag kan låna en hjälm av dessvärre...skitsur e jag... Känner ingen som har XS eller S och vill låna ut... (folk kör ju själva i det här vädret!)

Jag bor 50 meter ifrån Mc-polen, jag kan glida in och slå näven i bordet och skrämma dom så att de får ta en budbil till Jnkpng....

vilka plattskallar....

starclassic skrev:
Jag bor 50 meter ifrån Mc-polen, jag kan glida in och slå näven i bordet och skrämma dom så att de får ta en budbil till Jnkpng....

vilka plattskallar....

Gör det åt mej är du snäll....hoppa lite på dem med... :crash :fakta

Mattias skrev:
MC-polen i ett nötskal... (Och nej, polen är inte felstavat. Öststat är precis vad de är.)
Märkligt...man kan ju fråga sig varför de skriver ut mailadress på hemsidan när de inte svarar på mail...
Var ska man egentligen handla reservdelar/tillbehör i Sthlm, existerar det en firma som har någon som
helst känsla för service/kundvård? Nu fick det bli Touringbutiken istället, jag tourar ju mest ändå...

/A

Mmm det är en mycket märklig affär..
Dessutom har jag svårt för vissa affärer som inte
har en "seriös" hemsida.. Ser ut som min första som jag
gjorde på Geocities ;-)

har inte du en pojkvän som kör mc.. du får smyga ut när han inte ser de o ta hans hjälm.. :tummenupp

Om du inte har betalt hjälmen - så skit i att hämta ut den och köp en ny i affären ( för det finns väl dår du bor )

Zilversurfer skrev:
Om du inte har betalt hjälmen - så skit i att hämta ut den och köp en ny i affären ( för det finns väl dår du bor )

Nej, den finns inte här, det är säljstopp på den i Sverige, så Duells skickar inte ut fler. Så det enda som finns är vad butikerna har inne, och de hade en i min storlek, hittade ingen annan som hade det.

AleX skrev:
har inte du en pojkvän som kör mc.. du får smyga ut när han inte ser de o ta hans hjälm.. :tummenupp

Jodå, Zeb_Macahan är min...:D:tummenupp
Men han har L och jag har XS så det skiter sej. Dessutom får han åka bak nu, för hans hoj e på reparation... :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti