Ska komma från rätt käft, den mest ödmjuka killen på forumet...muahhaha!!!!
Du ser, typiskt otrevlig.
Din mamma borde lära dig veta hut.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska komma från rätt käft, den mest ödmjuka killen på forumet...muahhaha!!!!
Ingen?...mek-jon...![]()
Nu ska jag inte vara dryg, bara nyfiken:
Du vill alltså att någon som är kunnig och dessutom inte jobbar idag, sätter sig i bilen och köar hem till dig för att smacka ihop ett gaffelben.
Det kostar denne tid, bränsle, och vägtullar.
Det låter som att något inte är helt rätt där.Säker på att det är en packbox?
Jag var lika förvånad och tänkte ”...vad fan...är det hullingar på den...”...inte för att ta fokus från spÅrtbAjJks relevanta fråga, men hur i helsefyr har du fått packboxen att *fastna* på innerbenet såpass att du inte får bort den?
Det låter som att något inte är helt rätt där.Säker på att det är rätt packbox?
Nej, det har jag inte skrivit. Jag levererar gaffelbenet till vilken adress som helst på rimligt bilavstånd från Stureplan.Du vill alltså att någon...sätter sig i bilen och köar hem till dig för att smacka ihop ett gaffelben.
Det är vanlig vardag idag.Det är tvärröd helg...
Det är tvärröd helg så folk borde inte jobba och tullar och annat piss är avstängt. Men I hear you.
... lovad en fika "nån gång".
Rejsdämpning.pHulquotarn' i farten minsann!
Undrar om nyteknik blandat ihop pubisringen med packboxar?Surt med hullingar på en sådan dock, men vi har väl alla våra underligheter.
Skicka på lite smörja runt boxeländet, hjälper inte det låter det som du har fel grejer på det där benet, de skall löpa fritt, inte tvärfastna helviT.
Du bjöd på det och du gladde många människor. Måste man ha blivit avslöjad för att det skall få fortsätta skämtas om?
CEO är man once in a lifetime, och det lär inte hända mig igen, så det är bäst att passa på. Om två år är vi noterade på Nasdaq, därefter är det world domination som gäller. Ambitionsnivån är väldigt hög. Haha.
www.allabolag.se bekräftar inte riktigt det du utger dig för att vara eller bolagets förträfflighet men låt gå.![]()
"CEO"![]()
Nänä. Allt är inte alltid vad det förefaller vara. Det kostar att starta bolag, och det är nog inte många som går med vinst de första åren.
http://tyda.se/search?form=1&w=bolagsordning&w_lang=svApropå det, vad fan heter Bolagsordning respektive Bolagsverket på engelska?![]()
Nu ska jag inte vara dryg, bara nyfiken:
Du vill alltså att någon som är kunnig och dessutom inte jobbar idag, sätter sig i bilen och köar hem till dig för att smacka ihop ett gaffelben.
Det kostar denne tid, bränsle, och vägtullar.
Mellan tummen och peken, hur stor ersättning tycker du är rimligt för denna service, och nu snackar vi inte en påse bullar.
Helt seriöst alltså?
Jag har nämligen kommit på mig själv med att åka hem till folk för att nita kedjor, byta batterier, dra ut choken o.dyl, för att sedan få ett "tack" eller bli lovad en fika "nån gång".
Jag betalar alltså för att hjälpa till.
Om nån kom hem till mig för att laga min hoj, skulle jag skämmas för att inte langa upp MINST en femhundring för besväret, oavsett om jag bara glömt vrida på soppakran.
Låter detta rimligt?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär