Förarpresentation - RJ #50 R600

Nu är man riktigt jävla avundsjuk! :huvet

Hoppas det går riktigt bra för dig RJ!

Hoppas han fick ordning på bilen så han tog sig ner till träninglägret.

Jäklar vad kul!!!

Önskar dig lycka till i din race satsning:)

//Leffe

God morgon på er allihopa! Kom hem i natt kl.02.30 från Ungern så man är lite pömsig nu.
Kommer en racerapport bara jag får kvickna till lite! :tummenupp

Teaser

Den som söker han letar...

Bifogat

• 07_04_pan_16700.jpg
    07_04_pan_16700.jpg
    15.9 KB · Visningar: 46
  • 07_04_pan_16711.jpg
    07_04_pan_16711.jpg
    18.6 KB · Visningar: 47
Det ser ju bra ut iallafall! :tummenupp

Men vi nyfikna vill veta fler smaskiga detaljer om resan. Hände något oförutsägbart? är hojen i lika fint skick som när du åkte? :)

Det ser ju bra ut iallafall! :tummenupp

Men vi nyfikna vill veta fler smaskiga detaljer om resan. Hände något oförutsägbart? är hojen i lika fint skick som när du åkte? :)

RJ har lovat en uttömmande rapport som jag lägger upp på hemsidan så fort jag får den :tummenupp

Nu är racerapporten klar!
Skall bara komplettera med några bilder så skall jag skicka till cbjorkman. :tummenupp

Det kommer att bli en film också bara jag duger till att få filmen från kameran till datorn.

Trevlig läsning och kul!
Verkar ju som att du gjort en bra resa och med tanke på att det enbart är "försäsong" och inte så många mil har avverkats på hojen iår (kan jag tänka mig) så borde färdigheterna väll kunna putsas lite till.

Skulle vara intressant att se dig på en svensk bana med svenskt motstånd :tummenupp (när blir det? :))

Trevlig läsning och kul!
Verkar ju som att du gjort en bra resa och med tanke på att det enbart är "försäsong" och inte så många mil har avverkats på hojen iår (kan jag tänka mig) så borde färdigheterna väll kunna putsas lite till.

Skulle vara intressant att se dig på en svensk bana med svenskt motstånd :tummenupp (när blir det? :))
Skall köra Anderstorp sista helgen i april!

:jisses
Kul läsning!
Vad har du för mål med årets säsong?
Vilket år siktar du på att köra MotoGP?

Det såg skoj ut :tummenupp det börjar rycka i gashanden efter att jag läst racerapporten ;)
Hinner du med någon fler träning innan första tävlingen?

Back