Förare till ERF

Kjelle A skrev:
Finns det någon som vill åka ERF för nöjes skull i ett team utan chans till topplacering? Vi delar på kostnaden.

-03 gsxr1000

Jamen det kanske inte är omöjligt att jag kan vara intresserad nåt av ERF:en, men inte säkert ännu. Beror lite på hur det blir med andra ännu så länge lösa planer.

Hör av dig när det närmar sig om du tycker att det verkar intressant.

Brukar du köra på SRW ibland med Tobbe, isf har vi snackat ett par ggr, jag har anmält #63 till ERF men har inget team i år, om du vill kan vi köra några race på din hoj och några på min hoj, jag har en GSXR1000-02, tredjeförare finns alltid att få tag på.

Vi delar på alla kostnader, jag har kört 5 ERF och det är lika roligt varje gång, kör bara på skoj, vårt enda mål är väl att som vanligt spöa Team Evil.

/Micke

De onda har åkt på spö alla gånger. Fan också.
Men i år är vi bättre än någonsin!

Strider skrev:
Den där GSXR ElvaMiljaderR måste haft en god portion tur eller hur?
Ja vi hade flyt 2005, dom onda körde ofta snabbare än oss men våran depåstrategi knäckte dom var gång, blir tufft att försvara färgerna i år.

Ja är också sugen på att åka lite ERF i år, kanske kan bli nått...

GSXR1100R skrev:
Brukar du köra på SRW ibland med Tobbe, isf har vi snackat ett par ggr, jag har anmält #63 till ERF men har inget team i år, om du vill kan vi köra några race på din hoj och några på min hoj, jag har en GSXR1000-02, tredjeförare finns alltid att få tag på.

Vi delar på alla kostnader, jag har kört 5 ERF och det är lika roligt varje gång, kör bara på skoj, vårt enda mål är väl att som vanligt spöa Team Evil.

/Micke

Back