Förare finnes till Knutstorp & A-torp

FastFreddie5

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2007
Hoj
Honda CBR 600 RR-08, numer Elitidrottsman!
Som rubriken säger kör jag gärna om det är någon team som behöver förstärkning! Pb A-torp 1.40.5, Knutan 1.04,1.
Hälsningar Fredric

Jag vet att fettot/taxbenet/gamlot/micke/GSXR1100RRRR söker en förare till Knudan. Efter att ha bränt ner sin RS så klarar Valmers psyke inte 50% och Sölis är för soft. Tydligen.

Vi avvaktar men troligen är det kanske redan löst, Zölis ska bara bestämma sig.

Vi har fortfarande ingen tredjeförare, skicka pm om du har stabil ekonomi och kan hålla dig på hjulen på en K6:a så får vi fundera på saken.

Skulle ju vara roligt.... Eftersom vårt eget team avslutade säsongen på mantorp... (obs. inte mitt fel ;) )

/ Jens

Får hoppas att mitt psyke är starkt nog! Har signat på för att göra 1000cc debut på lördag. Kul!
Det som mentalt sliter mest är röran innan start, sedan steker vi dom :yoparty

Dessutom är #63 RRR sanna sportsmän som inte hyr in snabba A-förare, vi nöjer oss med att hysa in raketsnabba B-förare.

Jag vet att fettot/taxbenet/gamlot/micke/GSXR1100RRRR söker en förare till Knudan. Efter att ha bränt ner sin RS så klarar Valmers psyke inte 50% och Sölis är för soft. Tydligen.
Den begick ju självmord. Sorgearbetet pågår. :( :mad:

Jag erbjöd mig faktiskt att tjöra 50%. Jag väger trots allt bara 100 kg och klarar lätt att gå upp för trappan hemma, så kondis finns det. Dessutom har jag sett Knudan på video, så erfarenhet finns också.
Det är Sölis som är vek. :mad:

i detta fallet tror jag det är viktigare med ett stabilt psyke, ifall man skall
hoppa in och köra ihop med detta teamet :)
Det viktiga är inte att vinna. Det viktiga är att öla väl.

Får hoppas att mitt psyke är starkt nog! Har signat på för att göra 1000cc debut på lördag. Kul!
Om du tjör 1.05 så tjör jag 1.25. Det blir ett schysst snitt.

Last edited:

Jag erbjöd mig faktiskt att tjöra 50%. Jag väger trots allt bara 100 kg och klarar lätt att gå upp för trappan hemma, så kondis finns det. Dessutom har jag sett Knudan på video, så erfarenhet finns också.
Det är Sölis som är vek. :mad:

Det viktiga är inte att vinna. Det viktiga är att öla väl.

Vem är den blonda killen som står till vänster om dig på din avatar?

Om man som bil varje dag får mousse och blonderingsmedel på nackstödet, samt att ständigt bli kittlad i taket av en Idolfrisyr, så förstår jag att man mår dåligt. Om man då dessutom bara får andas till 50% när man vet att man har stor kapacitet, så är det väl bara en tidsfråga innan man bränner ner sig själv?

Om man som bil varje dag får mousse och blonderingsmedel på nackstödet, samt att ständigt bli kittlad i taket av en Idolfrisyr, så förstår jag att man mår dåligt. Om man då dessutom bara får andas till 50% när man vet att man har stor kapacitet, så är det väl bara en tidsfråga innan man bränner ner sig själv?
Hohohoho :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...