FastFreddie5
Ny medlem
Som rubriken säger kör jag gärna om det är någon team som behöver förstärkning! Pb A-torp 1.40.5, Knutan 1.04,1.
Hälsningar Fredric
Hälsningar Fredric
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Din text under ditt nick berättar för mycket, näääästa ansökan.Du har PM!
Din text under ditt nick berättar för mycket, näääästa ansökan.
skicka pm om du har stabil ekonomi....
i detta fallet tror jag det är viktigare med ett stabilt psyke, ifall man skall
hoppa in och köra ihop med detta teamet![]()
Det som mentalt sliter mest är röran innan start, sedan steker vi domFår hoppas att mitt psyke är starkt nog! Har signat på för att göra 1000cc debut på lördag. Kul!
Den begick ju självmord. Sorgearbetet pågår.Jag vet att fettot/taxbenet/gamlot/micke/GSXR1100RRRR söker en förare till Knudan. Efter att ha bränt ner sin RS så klarar Valmers psyke inte 50% och Sölis är för soft. Tydligen.
Det viktiga är inte att vinna. Det viktiga är att öla väl.i detta fallet tror jag det är viktigare med ett stabilt psyke, ifall man skall
hoppa in och köra ihop med detta teamet![]()
Om du tjör 1.05 så tjör jag 1.25. Det blir ett schysst snitt.Får hoppas att mitt psyke är starkt nog! Har signat på för att göra 1000cc debut på lördag. Kul!
Den begick ju självmord. Sorgearbetet pågår.![]()
Jag erbjöd mig faktiskt att tjöra 50%. Jag väger trots allt bara 100 kg och klarar lätt att gå upp för trappan hemma, så kondis finns det. Dessutom har jag sett Knudan på video, så erfarenhet finns också.
Det är Sölis som är vek.
Det viktiga är inte att vinna. Det viktiga är att öla väl.
Det var Brad Pitt som besökte något ERF, har jag för mig.Vem är den blonda killen som står till vänster om dig på din avatar?
Varför sover du på bilden, hade du snattat i Hägerströms privata förråd?Det var Brad Pitt som besökte något ERF, har jag för mig.
Den begick ju självmord. Sorgearbetet pågår.![]()
![]()
HohohohoOm man som bil varje dag får mousse och blonderingsmedel på nackstödet, samt att ständigt bli kittlad i taket av en Idolfrisyr, så förstår jag att man mår dåligt. Om man då dessutom bara får andas till 50% när man vet att man har stor kapacitet, så är det väl bara en tidsfråga innan man bränner ner sig själv?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |