Förare år 2006

Går sådär för mig..
Kan inte logga in och ändra min uppgifter? Skriver in rätt lösenord men det går helt enkelt inte...

:va

Om man skriver sina sponsorer som länkar ser man koden i "snabbvisningen" av alla förare.

Medin skrev:
Om man skriver sina sponsorer som länkar ser man koden i "snabbvisningen" av alla förare.
Ordnade det innan. Kolla igen så det funkar för dig. tack

tobbe #11 skrev:
Jag är fortfarande "oregistrerad" i profilen. :confused:
Temporärt fel.

Fast visst, du behöver inte vara registrerad för att skriva in ditt namn. Så du var nog inte inloggad när du skrev in dig?

sunkan skrev:
Går sådär för mig..
Kan inte logga in och ändra min uppgifter? Skriver in rätt lösenord men det går helt enkelt inte...

:va
Som jag skrev, ditt lösen blev det fel på. Ditt lösenord är nu: test

Varför behövs det ett extra lösenord till att börja med? Räcker det inte att man loggat in sig på sporthoj?

Torkel skrev:
Varför behövs det ett extra lösenord till att börja med? Räcker det inte att man loggat in sig på sporthoj?
Somliga är inte registrerade... iofs skulle jag ju kunna göra så att de som Är registrerade slipper att skriva lösen. Men det kan alltid vara bar med lösen.

Swedie skrev:
Somliga är inte registrerade... iofs skulle jag ju kunna göra så att de som Är registrerade slipper att skriva lösen. Men det kan alltid vara bar med lösen.
Så du menar att man kan vara med i listan av förare utan att vara registrerad på sporthoj och kunna skriva inlägg mm? Det verkar ju inte helt smart tycker jag med tanke på att 99.99% av alla som rimligtvis kan tänka sig lägga upp sig som förare redan är med i sporthoj? Nu måste man hålla reda på ytterligare ett lösenord, inget bra tycker jag. Men i och med att alla har "test" så spelar det ju iofs ingen större roll... :lol

Torkel skrev:
Så du menar att man kan vara med i listan av förare utan att vara registrerad på sporthoj och kunna skriva inlägg mm? Det verkar ju inte helt smart tycker jag med tanke på att 99.99% av alla som rimligtvis kan tänka sig lägga upp sig som förare redan är med i sporthoj? Nu måste man hålla reda på ytterligare ett lösenord, inget bra tycker jag. Men i och med att alla har "test" så spelar det ju iofs ingen större roll... :lol
Testa att modifiera en annans profil ;)

Mjo, ska som sagt se över.

Swedie skrev:
Testa att modifiera en annans profil ;)
Sådär, det gick ju skitenkelt, nu kör du officiellt Chris Ash gamla TZ125 i 125R (och älskar det av dina mål att döma!) :rofl

Jag hittar inte var det e man uppdaterar sin profil :confused: någon som kan hjälpa mig?
Jag råkade skriva in i rookie 600 där jag inte ska köra kan du ta bort det?

Bild

Bilden kommer inte upp efter att man har lagt upp den iaf inte på rättplats den lägger sig i bildgalleriet nog någon länk som är fel

gör om gör rätt :gnissla :pannkyss

Annars verkar det ju funka kanon

SM/SO - Final - Tävling - Karlskoga
Fianl för SM och SO på Karlsko...

Bra stavning, hjärtat

Gottis skrev:
Bilden kommer inte upp efter att man har lagt upp den iaf inte på rättplats den lägger sig i bildgalleriet nog någon länk som är fel

gör om gör rätt :gnissla :pannkyss

Annars verkar det ju funka kanon

Jag testade att ändra din profil och det funkade fint.

Vad exakt gör du?

Klicka på att ändra profil. Ladda upp bild. Sedan klicka på "Uppdatera profilen".

Hmm, Jag la just in en profil samt en bild. Inga problem. Vad gör ni för fel?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT