För stora kläder!

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Guud vad besviken jag blev nu! Beställde hem massa nya byxor eftersom alla mina byxor är... ja, dom finns knappt kvar längre. Och till min stora förvåning så har jag gått ner en storlek i byxor sedan jag började träna, guud vad tråkigt det ska bli att behöva skicka tillbaka byxorna och byta till en MINDRE storlek!
Typiskt!

:D

Kul att ni skrev ner detta, det värmer otroligt i mitt hjärta! ;)
Att rama in tråden är väl lite overkill men visst, vill du bli min stalker ska jag inte säga emot.

Hinkas skrev:
2526827 Guud vad besviken jag blev nu! Beställde hem massa nya byxor eftersom alla mina byxor är... ja, dom finns knappt kvar längre. Och till min stora förvåning så har jag gått ner en storlek i byxor sedan jag började träna, guud vad tråkigt det ska bli att behöva skicka tillbaka byxorna och byta till en MINDRE storlek!
Typiskt!

:D

Hinkas..Grattis..det är en underbar känsla :)

Jag har en hel kopp som är halvfull med kallt kaffe i. Vem antekcnar?

Zee skrev:
2527647 Jag har en hel kopp som är halvfull med kallt kaffe i. Vem antekcnar?
Jag tar på mig den!

Tipps till trådstartaren köp, billabongbyxor, 30 i storlek är större än andras märkens 32or
Tjänar du 2 storlekar till om det nu har så stor betydelse..

Freddola skrev:
2527649 Jag tar på mig den!

Tipps till trådstartaren köp, billabongbyxor, 30 i storlek är större än andras märkens 32or
Tjänar du 2 storlekar till om det nu har så stor betydelse..

Smart! Då har jag gått ner ännu mer i vikt utan att märkt det! Fan, du är en lurig jävel du! :tummenupp

Men seriöst, tack för all bra respons! Känns skit skönt att ni stöttar mig igenom min kämpiga tid...

Back