För oss som även häckar på Zatzy

Killen med idén om att slå upp bildörren framför en hoj verkar lite smått mongo.
Hade han gjort de framför mig hade hans ansikte varit ungefär lika tillbucklat som hans dörr
:3freak

Mechanic_D skrev:
Killen med idén om att slå upp bildörren framför en hoj verkar lite smått mongo.
Hade han gjort de framför mig hade hans ansikte varit ungefär lika tillbucklat som hans dörr
:3freak

Kände d samma :tummenupp

Det borde vara en bonus för bilföraren som står längst fram vid trafikljuset när han får höra vrålet från min gixxer då det blir grönt ljus.
:yoparty

Alla BMW o sänkta volvos är de med attityder allt som oftast. Körde förbi en BMW med en pizzabagare i och så fort jag var vid sidan av bilen svängde han mot mig, endast för att "skrämma" mig. Han fick andas avgaser vid 14.000 varv =)

Jag är evigt taksam om hojar drar förbi mig när jag kör bil. Brukar snabbt veva ner rutan för att höra bättre :yoparty

Idag förgylde en Sp1:a kön till jobbet :banana

Swedie skrev:
Alla BMW o sänkta volvos är de med attityder allt som oftast. Körde förbi en BMW med en pizzabagare i och så fort jag var vid sidan av bilen svängde han mot mig, endast för att "skrämma" mig. Han fick andas avgaser vid 14.000 varv =)

Hur vet du att det var en pizzabagare? Vad symboliserar en pizzabagare?

Det vill jag veta.

Nä jag är inte grinig:) vill bara veta.

twinner skrev:

Det vill jag veta.

här i stan är alla BMW-ägare pizzabagare eller så äter de mycket pizza. I detta fallet var det en stylad BMW som inte kan ägas av nån annan än en som äger en pizzaaffär och lånar ut sin bil... hmm. Pizzaaffärerna här i stan genererar stora pengar. Flådiga åk.

twinner skrev:

Det vill jag veta.

En medelålders man i en Bmw, ofta med utländsk härkomst, lite småknubbig och luktar ost?

Hmmm.... Låt mig gissa. Du är pizzabagare va?

:tungan

Hooooha! Vad sur man blir när man läser om han som skulle putta ut dörren :kocko ... Inte för att man är varken stor eller stark, men alla säkringar hadde flygit å hans bildörr skulle nog varit den sista dörren han öppnade förutom den in till sankte per (Om man nu inte själv hamnade vid den dörren efter krocken)

Föresten det är inte bara hos Swedie BMW endast körs av pizzbagare..haha

Fan vad jag hatar ordet "pizzabagare"..Varför kan man inte bara säga "den där killen/tjejen"

För övrigt så skulle jag sparka sönder bilfan om nån gjorde så mot mig:/

ZickZackandet i köerna som de irriterar sig på det "andra" forumet, skulle aldrig uppstå om gemene bilförare skulle fatta tycke för antinge höger eller vänstertrafik, oftast ligger ju bilarna omlott..
Kör dagligen i stan i jobbet och jag tycker det är ca knappt 1 på 10 som nästan övervänligt flyttar på sig (ofta i onödan), 1/10 som uppbart trycker till så man inte skall komma fram (Ja det är sant BMW:s med nysvenska män är klart övrerpresenterat, men även medelålder ariska med volvo brukar ställa upp på detta), resten verkar inte bry sig och stannar snällt där de är = då vet man var man har dem. Påpekas skall väll att en annan kör ganska sansat i trafiken..

Man skall inte blanda ihop fördommar och fakta. Förnekar man fakta istället för att tag i problemet, blir "fördommarna" bara fler.

Känner för övrigt en polischef hä i stockholm som börjat köra hoj till jobbet, han tjänar en halvtimme på det säger han -pga att han kan smita i mellan bilköerna. När jag frågade om lämpligheten i detta fick jag till svar: "Vem skall stoppa mig...". Stackarn gör inget annat än att skriva av fall pga personalbrist hela dagarna.. Var lite kul var det att höra dock :-D

Last edited:
Släng gärna upp bildörren men var jäkligt beredd på att mista utstickande detaljer på din bil. Det har hänt bilförare som har försökt "skrämma" mig förut.
:tomten

Släng upp börren för mej med ditt hor, så ska du få känna på precis hur jävla ont det göt att få ett utblås från en hoj på 14000 varv tvingad upp i tarmpaketet!! :mad: :mad: :mad: , och då ute i skogen där bara jag kan höra dig skrika!!

har hitils inte haft några större bekymmer med bilar som "duschar en" eller att dom jävlas när man vill glida förbi, en och annan gestikulering och användande av signalhornet har man väl varit med om.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025