För mycke sex?

För lite - lagom eller för mycket sex i medila?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Busafreak

Sportforever-customnever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa, CBX 1000, REX 98cc -39
Börjar det inte bli väl mycket sex numera? Ja inte i praktiken men i media som löpsedlar, söndagsbilagor, magasin, tv o ta mig f-n överallt? Börjar bli väl tjatigt i mitt tycke!

Själv har jag inlett en protest mot detta genom att inte köpa några bilagor där ordet sex står på framsidan = har inte läst en bilaga på länge.

Vad tycker ni?
Kan vi fostra media, framförallt kvällstidningsdrakarna?

:)

Last edited:
Första rösten då...

Ärligt talat så bryr jag mig inte.
Det är mycket sex i media ja men inte stör det mig, det är sånt som folk vill läsa och media har inte så många andra val än att tillfredsställa konsumenterna. Dock tror jag det är en övergående trend, snart är folk överinformerade.

edit: jisses vad stadstigrarna är snabba..

Last edited:
zoddri skrev:
edit: jisses vad stadstigrarna är snabba..

Ähh jag var den som läste först ,redan innan pollen kommit upp,Stadstigrar är långsamma jämfört med farbröder :fakta

Jag slutade köpa kvällstidningar för flera år sedan,tycker att det står bara sensationsjournalistik i dom ändå.
Håller mig till Göteborgs posten,Tv-nyheterna,och text-tv.

Sen var väl kvällstidningarna på väg utför för ett par år sedan med sjukande försäljnings siffror :va
Det var väl då hela sex-säljer-biten drog igång på riktigt sen har det spårat ur riktigt tycker jag.

Last edited:
Jag är glad att jag inte är barn/tonåring i dagens samhälle. När man själv var ung fick man upptäcka allt själv, men nu blir det ju värsta pressen på tjejer och killar att de ska veta allt om sex innan de ens debuterar. Låt folk få ha sitt sexliv i fred och göra vad de vill utan att behöva bli påverkade av media. Därmed inte sagt att alla blir påverkade, men ni fattar vad jag menar...

Edit: Jag läser DN varje dag och bojkottar kvällstidningarna förutom nån gång per år då jag köper en tidning för korsordsbilagans skull (tantvarning på den va?!? men det bjuder jag på :D )

Last edited:
Tycker att det är alldeles för överdrivet mkt orgasmskolor hela den där balunsen i vanliga kvällstidningar. Om någon är intresserad av att gå i kvällsposten-skola för det så kan man ju för fan lika bra läsa en p-tidning.

Men som sagt, det säljer ju. O sen för övrigt, vad är egentligen bra i en kvällstidning överhuvudtaget... En arbetspolare köpte en aftonbladet för ngn dag sedan med en bilaga som hette klick, vilket skräp :mad:

Nä, jag köper hellre magasin och facklitteratur, då får man någorlunda vad man söker ... Det blir några i månaden :)

Nog är det för mycket. Sex, sex, tjat, tjat... :död

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back