För MÄN över 1,90 !

198 cm funkar hyfsat på Honda X-11. Men bäst sitter jag på offroadare t.ex. dominator, transalp, Triumph Tiger. Provkörde min farbrors V-max och det kändes som att sitta på en låg pall, dvs knäna under hakan.

Det är tufft att va lång!

ozeo skrev:
1,89 har kört cbr600-99 o tl1000s av sporthojarna o cbr600 va 1000ggr skönare.

men skönast av dom alla va min ktm motard :tummenupp

Hallow

Jag har ett förslag inte den allra nyaste modellen men den axar rätt hyfsat ändå. En yamaha yzf r 750. Min farsa har en sån och han är runt 1,90. 125 hästar i motorn.

jag med mina blygsamma 178cm sitter bekvämt och utsträckt som hemma i tv-soffan på min zx9r.. många gånger som man varit glad för att man inte vart för lång.

sov stående pojkar... så kommer ni ner lite på jorden
//droopfy

är det någon lång människa som har kört ducati 996 inte bara prov suttit,
är väldigt sugen på en.

Ni ska inte vara så petiga. Jag är en 1.98 och körde runt på en Suzuki RG 125 -92 i 4 år utan problem. Jag har inga problem med ZXR:n heller. Köp vad ni vill ha. :tummenupp

Själv är jag en bra bit över 2 meter, 207 cm för att vara exakt. Jag har kört många hojar i mina dagar, men bäst sitter jag nog på min nuvarande Blackbird. Annars om man inte skall ha en plastraket, går det nog bra med vilken offroad som helst, bara man höjer fjädringen. Min för förra hoj en DR650 hade jag höjt så mycket att min granne inte nådde ner när han stannade vid rödljuset, gissa om det såg skoj ut.

Den sämsta hojen jag har kört är en minimoto, men det har ju sina skäl :)

Men jag håller med om att det är ett elände med alla "små" hojar, dom ser ju ut som mopeder när RIKTIGA män gränslar dom :hihi

Jag är 188, nästan en man? :näsblod, och sitter som en kung på min ZX-9R. Kan inte annat än rekommendera en sån. Bra på långtur, bra på korttur. På det hela taget en trevlig cykel. :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show