För lite folk vid pumpen : )

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sunnersta, Uppsala
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Var ute på en vårpromenad idag och såg iaf en blå yamaha på kungsgatan!
Men vart är alla andra hoj åkare så här första "varma" dagen i år : )?

Själv så har jag fortf lite att göra innan hojjen är på gatorna, men denna dag
satt fasiken eld i baken då jag vill ut och köra nuuuuu :yoparty

Så här såg det ut idag! (och några andra bilder från förr ; )-->
bild1
bild2
bild3
 
Last edited:
Var ute på en vårpromenad idag och såg iaf en blå yamaha på kungsgatan!
Men vart är alla andra hoj åkare så här första "varma" dagen i år : )?

Själv så har jag fortf lite att göra innan hojjen är på gatorna, men denna dag
satt fasiken eld i baken då jag vill ut och köra nuuuuu :yoparty

Så här såg det ut idag! (och några andra bilder från förr ; )-->
bild1
bild2
bild3

Härligt med lite gamla bilder. :)
Hojen har lite ljuddämpande åtgärder kvar + besiktning innan den kan tas ut.
Besiktningsgubbarna brukar inte gilla Twin och Yoshi helsystem.. men jag gör.. :tummenupp
/Z
 
Jag såg oxå den blå yamman igår, fast på vaksalagatan.

Gissa om man blir sugen på att börja köra nu!!!!
6½ vecka till första bandagen.....:banana
 
ReDan skrev:
Själv så har jag fortf lite att göra innan hojjen är på gatorna, men denna dag

Lite?
Det var optimistiskt.. sist jag såg den såg det ut som att det var en hel del kvar... :gnissla
 
Last edited:
Men rätt som det är är den klar och torrt på vägarna igen! Jag har ruskigt mkt vårkänslor just nu. Körde hoj utanför patrik idag, säkert en sträcka på tio meter....

Kändes skumt, men det kan ha varit mina hemorrojder också...
 
Inte nöjesåka med kundhojar. Så det var med en av patriks hojar jag körde. Dock fanns det inga bromsar så det var ungefär som att åka med redans hoj....
 
Ahh, vilka härliga bilder Redan! S N A R T så! Hojen väntar bara på nya ostar (däck) som förhoppningsvis monteras på i dagarna, sen blir det åka! :banana
 
Fixa hojen då det va ju längesen du skrev detta o inte har du fixat den än åkningen idag påsk helgen KANON väder o allt
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top