För lång för Monster?

Multistradan finns även som 620. Har dock aldrig sett någon begagnad till salu men kolla med handlarna efter nya, jag tror inte de är så dyra.

Bara för en månad sedan så fanns det flera multi 1000 till salu... Tror det är en hoj som flera har upptäckt på senare tiden och i år tog tydligen 2006:orna slut snabbt.

Bra och rolig hoj som sagt. Jag har svårt att tänka mig nån annan hoj...

Oavsett vad -klart du skall ha en ducce! :tummenupp

Sad Glad skrev:
2655744 Multistradan finns även som 620. Har dock aldrig sett någon begagnad till salu men kolla med handlarna efter nya, jag tror inte de är så dyra.

Bara för en månad sedan så fanns det flera multi 1000 till salu... Tror det är en hoj som flera har upptäckt på senare tiden och i år tog tydligen 2006:orna slut snabbt.

Bra och rolig hoj som sagt. Jag har svårt att tänka mig nån annan hoj...

Oavsett vad -klart du skall ha en ducce! :tummenupp

Okey, då får jag kolla blocket igen om jag sökte fel:D

En annan fråga sen. Om jag nu bestämmer mig för och köpa en begagnad ducati monster/multistrad, finns det några speciella fel som man ska kolla efter, som ofta uppstår? förslitningar osv?

mintoo skrev:
2655754 Okey, då får jag kolla blocket igen om jag sökte fel:D

Nej nej, du missförstår. Det verkar inte finnas några ute för tillfället tyvärr.

Själv är jag sugen på en gammal SS eller SL som komplement till multin. Inte för att jag vet vad den skulle komplettera men jag vill ha en i alla fall hehe :rolleyes:

Sad Glad skrev:
2655763 Nej nej, du missförstår. Det verkar inte finnas några ute för tillfället tyvärr.

Själv är jag sugen på en gammal SS eller SL som komplement till multin. Inte för att jag vet vad den skulle komplettera men jag vill ha en i alla fall hehe :rolleyes:

Hehe, okey.... de är ju tur för dom som har råd med sånt:D
Hade inte vart dumt o va ekonomiskt oberoende...

Men när det gäller fel osv då!?

Sad Glad skrev:
2655744 Multistradan finns även som 620. Har dock aldrig sett någon begagnad till salu

beror på att man inte köper 620 i sverige, lite högre mellan sadel och fotpinnarna kunde det ha varit på multin..., justerbar sadel är inget de tänkt på

Last edited:
KGK skrev:
2656129 beror på att man inte köper 620 i sverige, lite högre mellan sadel och fotpinnarna kunde det ha varit på multin..., justerbar sadel är inget de tänkt på

Nej de var ju synd att inte hade justerbar sadel. Det hade vart ngt de bara för o få avståndet mellan sadel o fotpinnarna längre..

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back