Du har mycket kvar att lära...
Att du klarat av att ta ett körkort bevisar inte att du verkligen kan köra...
En person som efter sin lyckade uppkörning tog lite fler lektioner för att hon kände sig osäker frågade läraren... Så det var bara tur att jag klarade uppkörningen...
Läraren svarade Nej det var OTUR att du klarade den....
Kanske ligger det till på samma sätt här.. Inte vet jag.
En sak är iaf säker. Uppkörningsmannen har ansett att du är mogen nog att övningsköra på egen hand...
Du har fortfarande långt kvar innan du kan säga att du KAN köra hoj.
Man föds med två pungar.. Den ena innehåller tur , vid födseln är den full. Den andra innehåller erfarenhet, vid födseln är den tom.
Under livet sen gäller det att fylla erfarenhetenspungen med sådant tempo att turepungen inte hinner bli tom...
Kör med insidan...
Och njut av ett långt hojåkande och lärande.
// Ezzo
Att du klarat av att ta ett körkort bevisar inte att du verkligen kan köra...
En person som efter sin lyckade uppkörning tog lite fler lektioner för att hon kände sig osäker frågade läraren... Så det var bara tur att jag klarade uppkörningen...
Läraren svarade Nej det var OTUR att du klarade den....
Kanske ligger det till på samma sätt här.. Inte vet jag.
En sak är iaf säker. Uppkörningsmannen har ansett att du är mogen nog att övningsköra på egen hand...
Du har fortfarande långt kvar innan du kan säga att du KAN köra hoj.
Man föds med två pungar.. Den ena innehåller tur , vid födseln är den full. Den andra innehåller erfarenhet, vid födseln är den tom.
Under livet sen gäller det att fylla erfarenhetenspungen med sådant tempo att turepungen inte hinner bli tom...
Kör med insidan...
Och njut av ett långt hojåkande och lärande.
// Ezzo