jag monterade på fatbarstyre på min hoj idag men alla jävla vajrar å sladdar va för korta, det mesta gick att lösa genom att dra lite i å mata på men gasvajern är helt enkelt för kort. när jag svänger fullt till höger så drar den i gasen lite, känns ju inte jättesafe va? så jag fick tipset att dra om vajern mellan styrkronan och tanken istället för runt och framför styrkronan vilket jag tänker prova imorrn. känns ju betydligt lättare än att jaga längre vajer och börja lyfta på tank å meka nu såhär inför en långresa om 2 dygn.
finns det nackdelar eller problem med att dra om den sådär? vill ju liksom gärna slippa problem på resan!
finns det nackdelar eller problem med att dra om den sådär? vill ju liksom gärna slippa problem på resan!