För jävligt!

Alltså han har ju varit på forumet jävligt länge så det borde ju inte vara så svårt att ta reda på vad som hänt. Någon måste väl känna människan?

Men allvarligt talat, så tycker jag det verkar för sjukt att heliac skulle blåsa alla inkl. pensionärerna på pengarna.

Han kommer säkert logga in vilken dag som hellst och berätta vad som händer :)

Men allvarligt talat, så tycker jag det verkar för sjukt att heliac skulle blåsa alla inkl. pensionärerna på pengarna.

Han kommer säkert logga in vilken dag som hellst och berätta vad som händer :)
Det hoppas jag verkligen, börjar bli måttligt road av detta:mad:+ att jag skrev några rader till men insåg att man ej skall posta sådant på ett forum:mad: och raderade raderna.

Man kan skicka PM och skriva i gästboken också. :mattias

Äh, han testade att göra en solidarisk gest och vad fick han för det? Ett kvitto som stöd för sina åsikter.

Exakt, precis så var det. :mad:
Jag ville bara visa hur dumma alla andra är. :fakta
Jävla suckers. :slicka

Last edited:
Hej på er! Ber om ursäkt för att det dragit ut på tiden. Pengarna sitter givetvis orörda på sitt konto.

Jag får väl erkänna att jag har lite för många järn i elden och inte borde startat en sån här grej. Men i alla fall..jag har kontaktat Lurch som bor i området angående överlämning för ett par veckor sen, han svarade att han skulle kolla upp det och sen har jag inte hört nåt mer.

Själv kan jag inte pga avståndet sköta någon överlämning annat än via överföring och i så fall telefon men det blir väl lite tråkigt.

Sedan är jag fortfarande av den åsikten att något media borde förmedla att vi vanliga hojåkare, genom att göra detta protesterar mot statens svineri. Alla som har lite sunt förnuft måste ju ändå hålla med om att pengarna ändå inte bör bli statens bara för att tjuvarna hade skulder.

Tydligen var ju inte alla med på att media skulle blandas in, så jag vet inte.

Jag har semester nu och kommer ha mer tid för nätet, så låt oss lösa detta!

Nu har jag faktiskt läst hela tråden, fast jag har inte betalat in nåt så ni kan ju skita i vad jag säger...men det är väl bara att ringa varenda tidning och TV-kanals tipstelefon och berätta vad ni tänker göra och bestämma ett datum för överlämningen?
Nog fan måste det väl finnas ett par hojåkare i trakten som kan lämna över deg till pensiosarna på ett givet datum?

Edit: Å andra sidan kan ni ju lika gärna skita i det nu eftersom nyhetsvärdet på den händelsen är ungefär lika med nill.

Hur många inlägg behövs innan alla förstår att man skojar?

Kan nog bli svårt att få alla att förstå. Inte så övertygad om att alla inlägg hade sin botten i humor.

Behöver ju inte tycka något alls förresten. Jag har ju dessutom bevisat att jag är sosse och inte vill tänka själv, genom att vara snål mot folk som slänger tiotusingar i lådorna... (för att ge till någon behövande istället).

Hej! Vi i 99 Riderz ställer upp och åker dit med pengarna, pm-ade Heliac om det igår! Vi måste bara göra klart hur det hela ska gå till, om någon ska kontakta media osv.

.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...