H3dlund
Sporthojsnörd
Hehe var med på älgjakten dem tre första dagarna i veckan. Och när vi äter brukar alltid några dra några roliga skämt kan dra en i alla fall som jag minns.
En dag var en liten mus ute och vandrade i skogen. Hon fick syn på en björn som stog vid en klippa. Så musen tänkte att hon skulle putta ner björnen från klippan. Så hon tog sats 10 meter och sprang allt vad hon orkade , men björnen rörde sig inte en millimeter. Så musen tog ännu mera sats säkert en 50 och sprang som bara den ,men björnen rörde sig fortfaraden inte ur fläcken.
-Nä nu jävlar, tänkte musen. och Tog sats ungefär 100 meter och sprang järnet mot björnen. Plötsligt vände sig björnen om så musen missade björnen och flög ner för klippan och ner i sjön nedanför.
Så vad kan man dra för slutsats av det här?
Jo , ju större sats desto blötare mus.
Fyfan vad jag skrattade när jag hörde den
Doch är den mycket roligare att höra den "live" av en gammal värmlänning
En dag var en liten mus ute och vandrade i skogen. Hon fick syn på en björn som stog vid en klippa. Så musen tänkte att hon skulle putta ner björnen från klippan. Så hon tog sats 10 meter och sprang allt vad hon orkade , men björnen rörde sig inte en millimeter. Så musen tog ännu mera sats säkert en 50 och sprang som bara den ,men björnen rörde sig fortfaraden inte ur fläcken.
-Nä nu jävlar, tänkte musen. och Tog sats ungefär 100 meter och sprang järnet mot björnen. Plötsligt vände sig björnen om så musen missade björnen och flög ner för klippan och ner i sjön nedanför.
Så vad kan man dra för slutsats av det här?
Jo , ju större sats desto blötare mus.
Fyfan vad jag skrattade när jag hörde den
Doch är den mycket roligare att höra den "live" av en gammal värmlänning

Jag hörde den först i förrgår.