För Gixxertjejer!!!

En av de bättre vad väl iaf "My favorite vibrator is my motorcycle". Den fick mig att tänka på en gång när jag åkte med en kompis på hans MC. När vi stannade vid ett rödljus klämde jag ur mig "nu vet jag varför inte fler tjejer har MC kort" Han fattare inte riktigt vad jag menade så jag fick tillägga "hur sjutton skall man kunna få körkort om man varvar motorn kraftigt hela tiden? Den man kör upp för blir nog inte så glad över det..."

För folk (killar eller tjejer) som skjutsar ofta skulle det ju vara rätt kul att ha en liten lapp bakpå hjälmen med "It is customary to pay for motorcycle rides with oral sex" som också finns där.... (förutsatt att man har en hjälm som man kan klistra prylar på förstås). Så ser passageraren det under färd, alltså. ;)

Croft skrev:
För folk (killar eller tjejer) som skjutsar ofta skulle det ju vara rätt kul att ha en liten lapp bakpå hjälmen med "It is customary to pay for motorcycle rides with oral sex" som också finns där.... (förutsatt att man har en hjälm som man kan klistra prylar på förstås). Så ser passageraren det under färd, alltså. ;)

Jobbit om man skulle skjutsa en kille nångång.. :eek:

Tja, oralsex är väl ändå inte att förakta..? ;)

Men iofs, man får väl göra undantag från regeln. :)

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back