För Gixxertjejer!!!

En av de bättre vad väl iaf "My favorite vibrator is my motorcycle". Den fick mig att tänka på en gång när jag åkte med en kompis på hans MC. När vi stannade vid ett rödljus klämde jag ur mig "nu vet jag varför inte fler tjejer har MC kort" Han fattare inte riktigt vad jag menade så jag fick tillägga "hur sjutton skall man kunna få körkort om man varvar motorn kraftigt hela tiden? Den man kör upp för blir nog inte så glad över det..."

För folk (killar eller tjejer) som skjutsar ofta skulle det ju vara rätt kul att ha en liten lapp bakpå hjälmen med "It is customary to pay for motorcycle rides with oral sex" som också finns där.... (förutsatt att man har en hjälm som man kan klistra prylar på förstås). Så ser passageraren det under färd, alltså. ;)

Croft skrev:
För folk (killar eller tjejer) som skjutsar ofta skulle det ju vara rätt kul att ha en liten lapp bakpå hjälmen med "It is customary to pay for motorcycle rides with oral sex" som också finns där.... (förutsatt att man har en hjälm som man kan klistra prylar på förstås). Så ser passageraren det under färd, alltså. ;)

Jobbit om man skulle skjutsa en kille nångång.. :eek:

Tja, oralsex är väl ändå inte att förakta..? ;)

Men iofs, man får väl göra undantag från regeln. :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph