För fet för skinnet ?!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Tja!

Köpte i höstas ett ställ som satt som en kroppsstrumpa på mig. Räknade lite kallt med att bli lite smalare eftersom jag började att träna i samma veva. Nu är de ju så att ja inte blev tillräckligt smal, inte heller hade jag nåt ryggskydd att prova med (det var ju den volymen jag trodde att jag skulle träna bort).

Så nu till saken, kan man töja ut ett skinnställ modell ganska nytt ( fr. 2002-2003, knappt använt) till en stl. större? Har hört talas om folk som har badat o sånna grejjer. funkar det? Ska man åka båge med blött ställ oxå? Eller bara ge sig ut o promenera?

Vill ju inte att de ska börja hänga heller :va

En massa tacksam Mark för svar!

o NEJ, jag har inte gått upp i vikt, bara ändra lite på muskler/fett förhålladet :fyllisar

Jag har inte så bra svar kanske men jag köpte mitt skinnställ vintern 02 tror jag och det satt väldigt tight, fick problem med att växla tillochmed.
Men nu har byxorna nästan blivit för stora medan jackan är helt okej.
Så, antingen har det töjts utav bara fanders. Eller så har jag tappat vikt.

Jo, grejjerna töjs ju ut, men jag har inte riktigt tid att vänta 2 år på att de ska bli lite slappare så man kan vända på huvet o se mer än vad som är framför sin egen fotpinne. Har ju inte nåra backisar heller :huvet

Mark skrev:
Jo, grejjerna töjs ju ut, men jag har inte riktigt tid att vänta 2 år på att de ska bli lite slappare så man kan vända på huvet o se mer än vad som är framför sin egen fotpinne. Har ju inte nåra backisar heller :huvet

Men sluta gnäll o träna friksis o svettigt med skinnställ sen sitter de fint :arsele

Mitt var tight som fan (kunde inte ens huka mig när det var nytt), nu sitter det perfekt! Det töjer sig garanterat. Mitt e nytt för säsången.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025