För er spelsugna

wolverine_81

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
f.d BMW F800S
Så meddelas det på årets E3 mässa att Project Gotham Racing 4 kommer att inkludera hojkörning!

Saxat från aftonbladet:
Racingspelet får tvåhjulingar

"Motorcyklar debuterar i "Project Hotham racing 4".
Av spelets drygt 130 fordon kommer minst 30 att framföras på två hjul.
Det är amerikanska underhållningssajten IGN som avslöjar att nästa del i den Xbox-exklusiva racingserien inkluderar motorcyklar från tillverkare som Honda, MV Agusta och Ducati.
Spelet, som släpps till Xbox 360 i höst, innehåller tio olika platser: Las Vegas, Quebec, Shanghai, New York, London, St. Petersburg, Tokyo, Michelins testbana och Nürburgring."

http://www.gamespot.com/xbox360/dri...clk=multimodule&tag=multimodule;picks;story;5

Så meddelas det på årets E3 mässa att Project Gotham Racing 4 kommer att inkludera hojkörning!

Saxat från aftonbladet:
Racingspelet får tvåhjulingar

"Motorcyklar debuterar i "Project Hotham racing 4".
Av spelets drygt 130 fordon kommer minst 30 att framföras på två hjul.
Det är amerikanska underhållningssajten IGN som avslöjar att nästa del i den Xbox-exklusiva racingserien inkluderar motorcyklar från tillverkare som Honda, MV Agusta och Ducati.
Spelet, som släpps till Xbox 360 i höst, innehåller tio olika platser: Las Vegas, Quebec, Shanghai, New York, London, St. Petersburg, Tokyo, Michelins testbana och Nürburgring."

http://www.gamespot.com/xbox360/dri...clk=multimodule&tag=multimodule;picks;story;5

Jag såg detta också. Finns det några bra styren för styrning av spelet att sätta fast på lämplig gunghäst så kommer min flickvän få sig ett jävla garv när hion hittar mig i vardagsrummet på en gunghäst i fullt skinnställ och hjälm.

Gott mos, gillar hojspel. Skulle vilja tipsa om "Testdrive Unlimited", där kan man köra motorcyklar och fartupplevelsen är grym. Har spelat det med xbox360-ratten och det är sjukt kul.

Last edited:
MotoGP har funnits ett bra tag men jag tycker det är så drygt, svårmanövrerat och sunkigt så jag hoppas att det här blir en höjdare.

Segas gamla Road Rash hade man gärna sett en uppföljare på också :yoparty

MotoGP har funnits ett bra tag men jag tycker det är så drygt, svårmanövrerat och sunkigt så jag hoppas att det här blir en höjdare.

Segas gamla Road Rash hade man gärna sett en uppföljare på också :yoparty

Ja fy fan, Road Rash var helt asgrymt. Speciellt när man kunde puckla på sina motståndare med diverse tillhyggen.

coolt, för er som inte visste det finns det ett ruskigt bra mc spel till PS2 som heter Tourist Trophy, tycker känslan är jäkligt bra. Värt att ta en titt, kostar inte speciellt mycket nu för tiden.
:yoparty

Gott mos, gillar hojspel. Skulle vilja tipsa om "Testdrive Unlimited", där kan man köra motorcyklar och fartupplevelsen är grym. Har spelat det med xbox360-ratten och det är sjukt kul.

Har bara provat det till dator.
det var bland det sämsta jag har spelat, visseligen styrde jag med piltangenterna och ingen ratt eller liknande. men det var helt värdelöst svårt att svänga i högra hastigheter. men om man har en ratt eller nått är det säkert jätte roligt :tummenupp

Det har sagts att i GT5 även motorcyklar ska vara med. å så bra som TT til ps2 e så lär det bara vara bättre.

Last edited:
Jag såg detta också. Finns det några bra styren för styrning av spelet att sätta fast på lämplig gunghäst så kommer min flickvän få sig ett jävla garv när hion hittar mig i vardagsrummet på en gunghäst i fullt skinnställ och hjälm.

Man kanske skulle ge sig ut en mörk natt för att sno en sådan där häst monterad på fjäder från någon närliggande lekpark och koppla ihop den med ett gyro samt skicka på ett par clip-ons. Då kan man ju simulera både wheelies, stoppies och knäskrap!

För övrigt kommer väl WSBK eller vad det nu heter till PC i November? Det finns redan till PS2 om jag inte minns helt fel. Det är ju att rekommendera för oss som föredrar lite mer simulatorkänsla, jag tycker det är lite för mycket arkad över PGR. Det återstår i och för sig att se hur 4:an blir...

Ja fy fan, Road Rash var helt asgrymt. Speciellt när man kunde puckla på sina motståndare med diverse tillhyggen.

Kedjan äger!

Last edited:
jag kommer ihåg när jag var liten och jag älskade Road Rash, kunde bara spela det hos min moster, gissa om jag var lycklig varje gång vi skulle dit :D jag vara bra sissodär 8 år då :)

Visst ser det läckert ut, men fyfan vad jag hatar overkliga spel! Jag menar inte spel som ska vara overkliga men när där dom försöker göra det så det ska se verklighetstroget ut men sen så gör dom helt sjuka grejjer, bläh.

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard