fahrenheit
Ny medlem
det är garanti på att lagrerna ska hålla en längre tid... Har hållt i en och turbinen snurrar väldigt väldigt lätt!!
Funderade själv på att köpa en svart... (från deras sida jag har fått termen stealth black ifrån)
Dom byggde till och med hojen efter systemet! Kommer dock inte ihåg vad det var för SF firma som byggt hojen
Står på hemsidan för den intresserade iaf
Funderade själv på att köpa en svart... (från deras sida jag har fått termen stealth black ifrån)
Dom byggde till och med hojen efter systemet! Kommer dock inte ihåg vad det var för SF firma som byggt hojen
Står på hemsidan för den intresserade iaf
