För er som tycker mindre bra om telefonförsäljare..

Tror aldrig jag råkat ut för en telefonsäljare, men en hel del frågeställare.
Men detta kan säkert vara en bra idè

Nix funkar kanon använder mig utav dem :tummenupp
Hade en jäkla massa folk som ringde innan o nu är de puts väck.

slutade helt svara i telefonen under en priod pga alla jevla säljare.
joinade nix o nu ringer det inga, så jevla skönt.

rekomenderas.

/N

Jag skaffade inget nytt fast abonnemang när jag flyttade och slipper därmed problemet med tiggare och marknadsundersökningar.

nej vetligen fungerar det inte när man har skyddat nummer :(

kan få det från tex ellos eller likande när man beställer saker från vissa företag så lämnar dom ute det.
Men jag ska ärligt säga att det är inte så ofta det händer nu som förr. fick bytta nummer pga teleförsäljare som ringde 4 ggr var å varanan kväll fast man sa nej.......

Milla skrev:
Om du har hemligt nummer, hur får de då tag på dig? De borde väl inte ha tillgång till det då alls? :confused:

Kakan skrev:
kan få det från tex ellos eller likande när man beställer saker från vissa företag så lämnar dom ute det.
Men jag ska ärligt säga att det är inte så ofta det händer nu som förr. fick bytta nummer pga teleförsäljare som ringde 4 ggr var å varanan kväll fast man sa nej.......

Ja, jag tyckte/tycker det är jätte irriterande med telefonförsäljare, speciellt DN o SvD, som ringde typ varje vecka ett tag.. (Nej, jag är inte intresserad denna vecka heller....)Nu är jag med i NIX, såå skönt! :)

Men var det samma försäljare som ringde dig så ofta? Då skulle jag ha tagit hans namn och sedan ringt hans chef och fråga om det är deras policy att trakasera kunder de ringer till! Man ska inte behöva byta nummer pga av en försäljare, det är ju helt sjukt! :kocko

Nyheter
Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Back