För er som lider av babianarsle

farmerlip

F.d Hybridpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hedemora
Hoj
2 röda och en gul
En större mc-butik söder om stockholm rear trevliga scott byxor som tydligen ska vara bra för babian åkomman. :arsele
 

Bifogat

  • vaselin.jpg
    vaselin.jpg
    12.7 KB · Visningar: 322
Babianarsel får bara personer med viss läggning om man utövar nån annan "aktivitet" på nätterna. Dock ej hojåkning.
Så personer som skyller på ömhet i rectum efter en lång hojtur ska bör man hålla ryggen fri ifrån..
:arsele :rolleyes:
 
:fatta! Har du inte träffat farmerlip i IRL så vet du ju intehur snabb han e!

Men lite skumt e det väl att han ska spamma med den där vaselinburken hela tiden......... :va :arsele

SM 570 RR skrev:
Babianarsel får bara personer med viss läggning om man utövar nån annan "aktivitet" på nätterna. Dock ej hojåkning.
Så personer som skyller på ömhet i rectum efter en lång hojtur ska bör man hålla ryggen fri ifrån..
:arsele :rolleyes:
 
Personer som INTE får babianarsle efter en lång hojtur bör man inte plocka upp tvålen åt :arsele :D :D :D :D :7peta
SM 570 RR skrev:
Babianarsel får bara personer med viss läggning om man utövar nån annan "aktivitet" på nätterna. Dock ej hojåkning.
Så personer som skyller på ömhet i rectum efter en lång hojtur ska bör man hålla ryggen fri ifrån..
:arsele :rolleyes:
 
Ber om ursäkt...För att vara lite seriös då så verkar brallorna vara helt ok. Cykelbyxor gjorda för mc åkning. Båda lång "blöja" och foam i sidorna med rätt utskärningar för rörlighet. Sen om det hjälper är ju en annan femma.....
BTW har ni nån is? Färden går ju hemmåt i helgen och man funderar på om man ska ta majsan med sig?
Tom Byron skrev:
:fatta! Har du inte träffat farmerlip i IRL så vet du ju intehur snabb han e!

Men lite skumt e det väl att han ska spamma med den där vaselinburken hela tiden......... :va :arsele
 
Ingen is, ena dagen e det plusgrader sedan några dagar med minus osv.......... men nu e det kallt ett par dagar för att sedan bli tre plus snart igen..............SUCK

farmerlip skrev:
Ber om ursäkt...För att vara lite seriös då så verkar brallorna vara helt ok. Cykelbyxor gjorda för mc åkning. Båda lång "blöja" och foam i sidorna med rätt utskärningar för rörlighet. Sen om det hjälper är ju en annan femma.....
BTW har ni nån is? Färden går ju hemmåt i helgen och man funderar på om man ska ta majsan med sig?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top