För er som gillat Håkan Hellström..

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

FreddaGädda

Guest
..så kan man få ett signerat exemplar av skivan som släpps den 28e december på www.hakanhellstrom.com

Om du inte gillar hans musik, och känner för att skriva en argumentsamling om varför du inte gör det, ta då ett steg framåt för mänskligheten och låt bli

Fy fan vad jag hatar Håkan Helstöld, BLÄÄÄÄÄÄ. När han sjunger så går det fan inte framåt för mänskligheten. :4skrika :hihi

Josafan skrev:
Fy fan vad jag hatar Håkan Helstöld, BLÄÄÄÄÄÄ. När han sjunger så går det fan inte framåt för mänskligheten. :4skrika :hihi

:4skrika

Och din jäääävla avataaaaar!!!!! :4skrika :4skrika :4skrika

Muskedunder skrev:
..så kan man få ett signerat exemplar av skivan som släpps den 28e december på www.hakanhellstrom.com

Om du inte gillar hans musik, och känner för att skriva en argumentsamling om varför du inte gör det, ta då ett steg framåt för mänskligheten och låt bli

Jag vill påstå att det inte finns någon i göteborg som skulle känna någon sorg om Håkan skulle försvinna och hans musik skulle sluta spelas offentligt... :tungan

Hörde han på malmö festivalen, tyckte han sjöng jag kan inte sjunga vilket hade varit en sanning... ska sägas att ja inte va nykter och att en kompis lura mig att millencolin skulle spela där..

Jag får väl säga emot lite då o säga att jag visst tycker några av hans låtar är bra, lite sorg-glada sådär. Men sen gillar jag Gyllene tider också, gör man det är man inte riktigt macho nog för dom hårda sporthoj.com:arna :D.

UrbanTiger skrev:
Det är ju så att småpojkarna inte var med när det begav sig så dom ver inte vad Gyllene Tider är för nått egentligen.
På samma vis har jag aldrig begipit Rolling Stones och Beatles...
Jag vet knappt jag heller kanske, men bra är dom iaf :)

Men Gyllene tider på en klippa vid havet vid solnedgången o en kall i näven då mår ja som en prins!

Dom är bannade på playlisten fram tills maj dock...

Nu tänker jag vara outlaw och säga att jag inte tycker om Håkan Hellströms musik.

oUtLaW :yoparty

Jonathan skrev:
Nu tänker jag vara outlaw och säga att jag inte tycker om Håkan Hellströms musik.

oUtLaW :yoparty
OuTlAw heter det! :kocko

Min granne sitter ibland och spelar på sin gitarr och piper som Håkan hellström, det är verkligen dåligt.

Jag brukar köra igång musik då på högsta volym så slipper man det, jävla oväsen. :gnissla

Tacka vet jag Pink Floyd, Led zep. Ozzy, Clapton old school, m fl, m fl, bra musik görs inte längre..

Håkan Hellström är överskattad och underskattad. Finns fruktansvärt många som hatar honom men då är det mest att man inte förstår honom. Sen finns det många som tycker han är överdrivet bra, vilket han inte är. Själv så bryr jag mig inte särskilt mycket, jag blir varken arg eller glad när han är på radion. Fast jag tycker han gjort en schysst version av olle adolphsons trubbel må jag säga.

Solid snake skrev:
OuTlAw heter det! :kocko

Min granne sitter ibland och spelar på sin gitarr och piper som Håkan hellström, det är verkligen dåligt.

Jag brukar köra igång musik då på högsta volym så slipper man det, jävla oväsen. :gnissla

Tyst din jälla nassist :4skrika

oUtLaW heter det :pucko

Förstår inte att så många har något emot Hellström, störtskön musik och underbara texter...

Kan inte lyssna på hans texter när jag är onykter, grinar som fan...samma sak med Lars Winnerbäck, den mannen vet också hur man gör bra musik... :Bugar

Mer Håkan Hellström åt folket!!!

Tack för tipset förresten!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!