För er som gillar LAN.

Mr_Turbo

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2004
Ort
Avesta
Hoj
Suzuki sv1000
Har ni kikat på detta?
http://www.cod-games.nu/
Jag ska nog dit iaf, verkar riktigt skoj och ett + är ju 18års gränsen så man slipper 14:isarna :yoparty
Och innan ni frågar så: nej det är inte jag som anordnar det *s* tycker att de verkar riktigt kul bara
 
Satsar på Dh-summer istället. Ser kul ut men orka åka 50mil för att lira lite :(
 
Therudeboy skrev:
Satsar på Dh-summer istället. Ser kul ut men orka åka 50mil för att lira lite :(
Har redan plattser till DH-summer! Vore kul o träffa lite sporthojare på DH!

För övrigt blir det till att tanka feting!Just nu sitter jag bara på 1TB hdd, men 500gb till är planerat till DH!
 
Låter som ett väldigt vettigt lan, tycker DH är för mycket bara. Hela datorer till godis blir snott där... Tycker sånt är löjligt, att man inte ens kan gå o lägga sig normalt heller utan man ska hålla på o sova i skift...

1000 pers är helt lagom faktiskt...
 
Quaya: Så varmt är det inte :rolleyes:



Njevbie: Trevligt, några sporthojare är nog där. I vintras var det väl en del i alla fall.
 
Last edited:
Låter riktigt bra.. hade jag varigt lika "nördig" som för 2-3år sedan hade jag inte tvekat.. nu mera blir det kansk 2-3lan/år mest för nostaligns skull :D

var iof på DHwin03 och träffa Tom, McB och GooFy :va
 
Skulle vara kul men är borta på annat då. Fixar just nu med ett litet LAN till helgen. Vi blir 8-10 personer. Pilsner, Cola och hämtmat. Nördigt, javisst! Men kul :tummenupp
 
Lan. Fan senast jag var på ett lan var när quake1 hade kommit ut, Fan va skoj det var, hmm detta måste ha varit -96 eller nått, men skoj var det :)
 
Men hallå eller....det är ju i norrland...dit kan man ju inte åka :4skrika

Jag håller mej till DHW, mest tack vare avståndet. Skulle dock vara skönt med ett LAn med 18 års gräns
 
Jag tycker om LAN:et som jag har här på jobbet. Det är så bra när man kan "ta över
" datorer och slipper springa ut till kunderna...

Vem faan är CS? ;)

- Johan
 
Om ni tröttnat på cs o allt vad det heter så kan jag tippsa om "Call of Duty" grymt kul! sen har vi "Need for Speed Underground" fast man kan bara köra 4 styckna på ett race sen måste man ladda hem en extra fil för lan... :banana
 
Nejvbie skrev:
Har redan plattser till DH-summer! Vore kul o träffa lite sporthojare på DH!

För övrigt blir det till att tanka feting!Just nu sitter jag bara på 1TB hdd, men 500gb till är planerat till DH!
sitter du "bara" på 1TB.. hmmm.. va fan har man på så mkt plejs! jag har 200GB och har använt typ 50 nu och tycker det är mkt
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top