för bra för att vara sant

general

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
snart
måste bara återuppliva tråden som blev stängd igår! ni som läste vet vad det handlade om. jag skickade ett mail till honom igår där jag skrev att jag tyckte att det var för jävligt att det finns såna människor som han och frågade hur han överhuvudtaget kunde med att blåsa folk på detta sätt (om nu någon överhuvudtaget går med på att göra sådana här affärer) men jag antar att det finns en och annan lättlurad. som någon skrev i den stängda tråden: bilderna ser ut att vara tagna i usa och det är dom. killen/killarna är från usa.

detta var svaret jag fick tillbaka!

I'm to smart for a little gay like you :)

I'll send your emails to mobile.de team and also to the federal police.

Now, who's the motherfucker?!!!

länk till annonsen: http://www.mobile.de/SIDYdzuGbNRcxA...ache=8&sr_qual=GN&top=5&id=11111111241384152&

Lite att göra så jag mailade att jag rapporterat honom till mobile.de. Skrev bara en fejkadress i mailfältet. Ni som orkar kan ju roa er med att spamma ihjäl honom. Ska skicka ett tiotal till bara på kul :)

Det gick att skicka jättemånga jättesnabbt. Bara backa och ändra en bokstav i fejkadressen. Fan vad jag har lite att göra...

Last edited:
Det finns folk till allt............

( mena ju honom då ra..:D )

ser väl ut som om att korten e tagna i USA, finns väl inga potentiella köpare i ett land där det bor ca 250 miljoner innevånare:rolleyes:, men som sagt, det räcker väl att några få går på detta för att dessa människor skall tjäna sig en hacka:näsblod, men what the hell, själv har jag ju blivit anmäld till den federala polisen i USA:D, dom jobbar väl för högtryck nu för att få mig utlämnad till USA.

Verkar som tyskarna är trötta på sina cyklar kolla dessa R6:or.
En fin R6:a för 15 papp kanske?
Det måste ju vara en del som går på bluffen eftersom man fortsätter att annonsera.:
1100Euro ! inte ens 10 papp...

Man säger att ca 1% klickar på annonserna i spammail. Är det lika här (på tyska annonssidorna) är det bra at luta sig bakåt och vänta ut idioterna...
Lönande tycks det vara iaf.

Finns ca 10 st R1:or i samma prisklass. Några bilder avslöjar att de är tagna i USA. Vilken Tysk bor i ett amerikansk villaområde och har en Cadillac stående på garageplanen?:va De flesta har också mailadress som slutar på @z6.com. Ringde på en CBR 600 -02:a för 1900 Euro före nyår eftersom jag var ner till Tyskland och handlade två hojar. Ville komma och titta. Fick aldrig adressen. :rolleyes:
Ska bli intressant och se när FBI kommer och snor dig, generalen.:hihi

Finns ca 10 st R1:or i samma prisklass. Några bilder avslöjar att de är tagna i USA. Vilken Tysk bor i ett amerikansk villaområde och har en Cadillac stående på garageplanen?:va De flesta har också mailadress som slutar på @z6.com. Ringde på en CBR 600 -02:a för 1900 Euro före nyår eftersom jag var ner till Tyskland och handlade två hojar. Ville komma och titta. Fick aldrig adressen. :rolleyes:
Ska bli intressant och se när FBI kommer och snor dig, generalen.:hihi

jupp, FBI jobbar för högtryck med "mitt" fall just nu:D, trots allt: i am tha mothafucker:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti