för billig ?

är det så ? fan min gammla 125-01(cross) som jag tog ut 02 och sålde den 06 fick ja ju 27för den... är husaberg bra hojj ?

mvh

Säkert bra hoj men kräver tätta service intrevaller och räkna med lite byte av packningar,lager osv skulle jag tro.
Men visst dom lär gå sjukt bra annars.

Räkna med ett starkt kick ben!! Det blir vältränat på en sådan!!! Har haft en så jag vet!

Säkert bra hoj men kräver tätta service intrevaller och räkna med lite byte av packningar,lager osv skulle jag tro.
Men visst dom lär gå sjukt bra annars.
Servicen är nog ingen fara tänkte bara att detta var en skrot maskin för den var så billig, Man går ju inte Bet på att mecka ;).. Vore skojj att åka swe hojj om det nu är de fortfarande ?

Räkna med ett starkt kick ben!! Det blir vältränat på en sådan!!! Har haft en så jag vet!
hehe snyggt att ena benet blir tokstort andra mindre stort :D.. är det en rolig hojj annars ?

mvh

Servicen är nog ingen fara tänkte bara att detta var en skrot maskin för den var så billig, Man går ju inte Bet på att mecka ;)..

Det var nog inte meck-kunskaperna det syftades på (tror jag), delarna är förbannat dyra. Jag har själv sålt en 501a som skrot eftersom det skulle bli för dyrt med delar jämfört med vad den var värd.

Jag köpte en husaberg 650 FE -02 med både enduro kit o motardkit för 27 i fredas! de kallar jag billigt! riktigt fräsch också för att ha gått i skogen!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT