För att veta var vi är på väg

Jalle skrev:
Utbildningsprogram till er i denna tråd som ej vill kännas vid och vårda ert kulturarv.

SVT1
Tid: 2030 - 2100
Det nya Sverige

Svensk reportageserie. Del 8 av 8. Raggarliv. ...

Inspelat i.....just det - Arvika :brynad

oscar skrev:
Då borde du dejta GSXR1100R!!! Han är bergis snabbare än en finnig fjortis... :D
Sist vi tävlade så va du snabbare än mig, du vinner Ost-kar

Förlåt att jag avbryter era diskussioner (som såklart har med ämnet att göra :rolleyes: ) men jag ville bara sälla mig till mängden och göra :tummenupp för Grandmasters fina resumé!

Ser ni likheten med bilden i föregående inlägg?

23510.jpg

Chrille skrev:
Då var det något som var fel. En sån bil ska aldrig ha mindre än 300hk under huven OCH vrid som en lastbil. De bästa ponycars'en körde 12'or på kvartsmilen orginal vilket är detsamma som Vipern....fast 30 år före.

Sen att chassi odyl gör att det bara är kul upp till 150 är en annan femma.

300hk kan nog stämma iofs, men några sensationer gav det inte.

för att göra så minimal anstöt hos folket här på forumet blir det ett litet smygande mess i denna tråd:

är det någon har har sjyrrekontakter vad det gäller digitalkameror. Race-rapporterna blir lite knepiga när jag inte kan matcha texten med lite 'rålia' (varning för skånska) bilder?

för att undvika jagskallsparkadigpåpungenförattduskriverOTmessiforumet-meddelanden är det kanske lämpligast att de som är seriösa skickar ett PM. Tillhörande kredz kommer senare. ;)

grandmaster skrev:
för att göra så minimal anstöt hos folket här på forumet blir det ett litet smygande mess i denna tråd:

är det någon har har sjyrrekontakter vad det gäller digitalkameror. Race-rapporterna blir lite knepiga när jag inte kan matcha texten med lite 'rålia' (varning för skånska) bilder?

för att undvika jagskallsparkadigpåpungenförattduskriverOTmessiforumet-meddelanden är det kanske lämpligast att de som är seriösa skickar ett PM. Tillhörande kredz kommer senare. ;)

Jag har (precis köpt) en digitalkamera. :) Vad är det du vill ha gjort?

Till depå-/fylle-/vardagskort skulle jag rekommendera www.rusta.se 's 800kr-kamera. Alla kort blir inte bra men tillräckligt många.

bilen
bildlnkpa000011.jpg

Fyllekort på Kungen av RSMM
bildlnkpa000012.jpg

Sen blir det skit den dagen du vill ha ett seriöst kort i hög upplösning men man får vad man betalar för...

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul