För att veta var vi är på väg

Jalle skrev:
Japp. Jag köpte min volvo där. Roligare bil finns inte.

Den är inte gay i alla fall, och det är ju bra. Huruvida det är den roligaste bil som finns återstår att se. Låna ut den till mig över en helg så ska jag ge dig ett utlåtande. Inga garantier om bibehållen funktion kan ges.

McB skrev:
Den är inte gay i alla fall, och det är ju bra. Huruvida det är den roligaste bil som finns återstår att se. Låna ut den till mig över en helg så ska jag ge dig ett utlåtande. Inga garantier om bibehållen funktion kan ges.

Självklart. Finns leveransklar till en parkeringsplats nära dig inom 2 tim. Med eller utan barnstolar?

Och oroa dig inte för bibehållen funktion, det är ju en Volvo.

Jalle skrev:
Självklart. Finns leveransklar till en parkeringsplats nära dig inom 2 tim. Med eller utan barnstolar?

Och oroa dig inte för bibehållen funktion, det är ju en Volvo.

Utan barnstolar tack. All viktbesparing är bra.

Du vet inte hur jag kör... :crash

McB skrev:
Utan barnstolar tack. All viktbesparing är bra.

Du vet inte hur jag kör... :crash

Med tanke på flitigt användande av DOVE så tror jag din körstil är gentle,sensitive and soft. Frågan är om jag vågar låna ut 240 familjehästar till en såpass känslig kille? Nåja, du kan köra på "E" läget.

Låt mig prova den! Då är det bara kopplingen som är hel när du får tillbaka den... :D

McB skrev:
Han har ignorerat mig sedan jag fick ordförandeposten i DUCS.

En ordförandepost i juniorutskottet imponerar inte på någon, förutom din mamma då när ni "pysslar" i köket tillsammans.

abstruse skrev:
En ordförandepost i juniorutskottet imponerar inte på någon, förutom din mamma då när ni "pysslar" i köket tillsammans.

Nu ska farbror vara tyst, annars gömmer jag dina löständer.

Jalle skrev:
Med tanke på flitigt användande av DOVE så tror jag din körstil är gentle,sensitive and soft. Frågan är om jag vågar låna ut 240 familjehästar till en såpass känslig kille? Nåja, du kan köra på "E" läget.

Skenet kan bedra. Ofta är vi Doveanvändare stenhårda både till sinne och fysik, men framför allt när det gäller bil- och motorcykelkörning. Tyvärr finns det ju även här undantag som bekräftar reglen (Apstrutt).

McB skrev:
Skenet kan bedra. Ofta är vi Doveanvändare stenhårda både till sinne och fysik, men framför allt när det gäller bil- och motorcykelkörning. Tyvärr finns det ju även här undantag som bekräftar reglen (Apstrutt).

Jag ska minnas de orden på Wemi:s körning på Gelleråsen 8/7...

abstruse skrev:
Jag ska minnas de orden på Wemi:s körning på Gelleråsen 8/7...

Lova inte sånt som du inte kan hålla. Alla vet vi ju att du är utrustad med teflonminne, och att du börjar bli gammal är ju heller ingen hemlighet.

För att inte glömma av det här, så kanske du borde köpa lite Ginko Baloba? :rofl

McB skrev:
Lova inte sånt som du inte kan hålla. Alla vet vi ju att du är utrustad med teflonminne, och att du börjar bli gammal är ju heller ingen hemlighet.

För att inte glömma av det här, så kanske du borde köpa lite Ginko Baloba? :rofl

Ibland blir man bara rädd för dig, McB. :skrämd

Under kvällen var Macho Woman, MrGooFy och jag nere i Falkenberg och hämtade en kärra. Gissa vem vi möter på vägen dit om inte Jalle i sin V70R med tillkopplad kärra. Bildbevis finns.

Bifogat

• dscn2697.jpg
    dscn2697.jpg
    19 KB · Visningar: 117
Goodstuff skrev:
....

Lotus Exige är en bil som rockar. :fakta
titanium3large.jpg

Hade ni fjollor och familjefäder varit på Åsen idag så hade ni fått se en sån live på bana. Ni hade även fått se när jag mosade Nr18 för att sen kasta mig platt för att åka den snabbaste rutchkana jag nånsin åkt...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph