För alla som gillar Burger King.

Fredrich

Susar omkring på Autobahn
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå ZX-9R. Mod: 00, Hugger, blått kåpglas, ombestyckade förgasare, Titan AkrapÖvik-bolton.
Besök Hamburg. :D

Bifogat

• 2003-03-02 - 8_small.jpg
    2003-03-02 - 8_small.jpg
    77.6 KB · Visningar: 1,035
Det där är juh kulturbrott½!!½! ;)

(jag ska bli Arkitekt)

Edit: sär skrivning

Last edited:
Jäklar! Det lär ju vara det fetaste Burger King placet! Har hört att Världens finaste Mc Donalds ligger i Krakow, Polen.

Jäklar! Det lär ju vara det fetaste Burger King placet! Har hört att Världens finaste Mc Donalds ligger i Krakow, Polen.

Finns en i italiens finaste varuhus också, det är den som går mäst back av alla mc donaldsställen. Andledningen att man har en där är enbart för reklam skull

Där har jag varit. Med hoj faktiskt. Finfint. Lite trångt när man skall förbi köerna mot muggen bara :)

Ska dra runt lite i Tyskland med en polare den första till tredje augusti, lär nog bli ett besök där! :)

Burger King is the shit :banana

Här är ett mcd i Trier.... Inte lika fräckt men iaf...

Bild282.jpg

Last edited:
Det finns (minst) nio Burger King i Hamburg... någon som har en mer exakt adress vart man hittar ju den restaurangen? (orkar fasen inte dra runt och inspektera alla haha)

Undras hur många här på forumet som medvetet eller omedvetet har ätit en ollad hamburgare. :va

Det finns (minst) nio Burger King i Hamburg... någon som har en mer exakt adress vart man hittar ju den restaurangen? (orkar fasen inte dra runt och inspektera alla haha)

KOM IGEN NU GOTT SH-FOLK!
Jag åker på lördag så behöver veta restaurangens adress inom kort :)

vad är det fär specielt med första burgerkinghaket? (en som inte fattar arkitektur)

Det är bara en kul grej, jag ska ändåså ner till bl.a. Hamburg under helgen, så tänkte passa på att besöka arkitekturen och sätta i mig en Whopper med plusmeny.

så hjälp mig nu istället för att vara ett frågetecken och/eller bitter :tungan

p.s självklart kommer jag posta bildbevis, om någon ger mig en ärlig chans att fixa det (fixar fordon, bränsle, resekompis, hotell m.m. själv, all I need is the adress hehe)

Last edited:
Det är bara en kul grej, jag ska ändåså ner till bl.a. Hamburg under helgen, så tänkte passa på att besöka arkitekturen och sätta i mig en Whopper med plusmeny.

så hjälp mig nu istället för att vara ett frågetecken och/eller bitter :tungan

p.s självklart kommer jag posta bildbevis, om någon ger mig en ärlig chans att fixa det (fixar fordon, bränsle, resekompis, hotell m.m. själv, all I need is the adress hehe)

Här ligger det, centralt och bra (läget i alla fall, trångt, duvor som vill stjäla din mat, liten toa osv...)
http://maps.google.se/maps?hl=sv&ie=UTF8&q=burger+king&fb=1&split=1&gl=se&ei=ZERwSuvRD5KGsAauqPSZBQ&radius=0.02&sll=53.551272,10.000935&sspn=0.000417,0.001206&rq=1&ll=53.551272,10.000935&spn=0.000417,0.001206&t=h&z=20&lci=com.google.ugc.c752d13e87c4fbd7

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg