För alla rödingar och kommunister!

Hahaha, jag antar att dom skämtar för det finns väl ingen normal mäniska som är Stalinist? T.o.m Hitler var juen stor humanist om man jämför med Stalin! :va

För många som laddar ner deras sånger om stalin, packet har inte ens råd med lite bandbredd :rolleyes:

Stalin, Stalin, barnens vän
fruktad endast av fienden
Stalin älskar alla barn
Sovjet in i Afghanistan

:D :D

hyfsat meningslös sida för övrigt, de borde gå ut i solen o träffa lite folk i stället....

Last edited:
Världen är alldeles för färgglad nu när det inte finns något Betongsovjet längre. Vi har alldeles för mycket grejer som kan slarvas bort och gå sönder och alldeles för många val att göra. Sådant är tröttande för psyket. Tacka vet jag envalssamhällen (och så är jag ju svag för herrar i mustasch...). Knyt nu näven och ropa med mig framför dataskärmen: STOPPA VALFRIHETEN!

Nu fick jag ryska nationalsången på hjärnan bara för det. Iofs en pampig melodi... ;)

Macho Woman skrev:
Världen är alldeles för färgglad nu när det inte finns något Betongsovjet längre. Vi har alldeles för mycket grejer som kan slarvas bort och gå sönder och alldeles för många val att göra. Sådant är tröttande för psyket. Tacka vet jag envalssamhällen (och så är jag ju svag för herrar i mustasch...). Knyt nu näven och ropa med mig framför dataskärmen: STOPPA VALFRIHETEN!

Jag håller med! Först skall man välja tandkräm, sedan tandborste, pensionssparande, telefonbolag, elbolag, bank, mataffär, bensinmack, pensionsförsäkring, och jag vet inte allt!

Kan man inte få tag i någon som väljer allt detta åt en så att man får lite tid över att åka hoj! Hela levet går ju åt att välja men får liksom aldrig ha kul med det man har!

(F.ö. är Stalin högst levande här i Göteborg, fast han går under kodnamn Frank…)

Handlar sidan om tandläkare Stalin i Malmö?

raceman_peps skrev:
Oj oj... "Titel: leg. psykolog, lågstadielärare" Inte för att det har med tråden att göra men är inte alla lågstadielärare egentligen leg. psykologer? :rofl
Leg. psykolog blir man genom att gå en 5-årig utbildning i klinisk psykologi. Det har ingenting med lågstadielärarutbildning att göra.

mb skrev:
Leg. psykolog blir man genom att gå en 5-årig utbildning i klinisk psykologi. Det har ingenting med lågstadielärarutbildning att göra.

Jag skulle satsa på att en lågstadielärare med 5 år erfarenhet kan bra mycket mer om barn och barns beteenden och vad det betyder än en som precis gått 5 årig utbildning i klinisk psykologi...

triple skrev:
Jag håller med! Först skall man välja tandkräm, sedan tandborste....

Framförallt tandborste är svårt att välja när det kommer så många nya sportiga modeller hela tiden... :tummenupp

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC