För alla Er som tyckte det var dyrt på banan!

No point for second place , GG rules!

GSXR1100R skrev:
På onsdag 16/6 är det do or die :yoparty

Som sagt upp till bevis , gäller Er alla även R1:or!

Väl mött kl 19:00 , blir vi tillräckligt många så kanske vi kan ha en egen tävling , anmälningsavgift 100:- , kör tre träningsrundor , därefter gör vi en stege och vinnaren tar 70% , 2:an 20% , 3:an 10% , men det är väl ingen som vågar? :7peta

Simpla regler gäller , hojen skall vara skattad , bes o godkänd samt ha regskylt.

Breakout på 6,5s samt först över mållinjen.

Ses på banan där pojkar blir män , eller var det tvärtom?

mvh

Killer

Killer skrev:
Som sagt upp till bevis , gäller Er alla även R1:or!

Väl mött kl 19:00 , blir vi tillräckligt många så kanske vi kan ha en egen tävling , anmälningsavgift 100:- , kör tre träningsrundor , därefter gör vi en stege och vinnaren tar 70% , 2:an 20% , 3:an 10% , men det är väl ingen som vågar? :7peta

Simpla regler gäller , hojen skall vara skattad , bes o godkänd samt ha regskylt.

Breakout på 6,5s samt först över mållinjen.

Ses på banan där pojkar blir män , eller var det tvärtom?

mvh

Killer
Som att knycka godis av ungarna, hoppas min j-a influensa har släppt till i morrn :huvet

GSXR1100R skrev:
Som att knycka godis av ungarna, hoppas min j-a influensa har släppt till i morrn :huvet

Influensa? Tror nog att du e rädd från o bli frånåkt :7peta

Om inte så krya på dig så ses vi på banan!

mvh

Killer

Tjaba. tänkte oxo komma ner till banan men vet inte om jag ska prova att köra. vågar nog inte. hehe :gnissla
Dom stora farbrorna kör som bara den med sina 1100. stora grejer ju. :3freak

Killer skrev:
Influensa? Tror nog att du e rädd från o bli frånåkt :7peta

Om inte så krya på dig så ses vi på banan!

mvh

Killer
Blir inget idag heller :huvet feber och skit :( Asiatiska infektioner är jätteroliga...

GSXR1100R skrev:
Blir inget idag heller :huvet feber och skit :( Asiatiska infektioner är jätteroliga...

Fan va trist micke. Då får jag inte hjälpa dig med ryggskyddet idag. Såg ju fram emot det. haha

Hoppas du kryar på dig. :tummenupp

PuDDy skrev:
Fan va trist micke. Då får jag inte hjälpa dig med ryggskyddet idag. Såg ju fram emot det. haha

Hoppas du kryar på dig. :tummenupp
Kom hem till mig så ska du få :kär

Tja RR-folk

Precis vart där o kollat, ascoolt! Den gröna nästan-orginal Suzukin gick rätt bra... hade väl lite problem o få fäste bara. Sen var det ju råcoolt att se en MB AMG E55 på banan, första gången jag ser en MB ute på race! :yoparty

/ Helsingborgare o stolt MB ägare

thomas80 skrev:
Tja RR-folk

Precis vart där o kollat, ascoolt! Den gröna nästan-orginal Suzukin gick rätt bra... hade väl lite problem o få fäste bara. Sen var det ju råcoolt att se en MB AMG E55 på banan, första gången jag ser en MB ute på race! :yoparty

/ Helsingborgare o stolt MB ägare

Jo, E55an är ruskig...

Den gröna dragsterbågen, var de den du snackade om? Trodde först det var en ZX12R, sen såg det ut som en TLR. Vad var det?

ps. Fick såndär underbar ögonkontakt med en skitsöt flicka när jag var påväg därifrån. Darn... :kär Ah well, ser väl aldrig henne igen. :(

Last edited:
Kay skrev:
Jo, E55an är ruskig...

Den gröna dragsterbågen, var de den du snackade om? Trodde först det var en ZX12R, sen såg det ut som en TLR. Vad var det?

ps. Fick såndär underbar ögonkontakt med en skitsöt flicka när jag var påväg därifrån. Darn... :kär Ah well, ser väl aldrig henne igen. :(

Ögonkontakt? Ögon tittar man väl inte på :tuttar :hihi

Näe jag tror det är en Suzuki, stod o spana lite på det och ägaren nämnde något om det. Har för mig att det stod det på sidan också...

thomas80 skrev:
Ögonkontakt? Ögon tittar man väl inte på :tuttar :hihi

Näe jag tror det är en Suzuki, stod o spana lite på det och ägaren nämnde något om det. Har för mig att det stod det på sidan också...

Fakta:

Det är en Suzuki GSX1100R 90:a som är turbomatad , den skall ha runt 385hk på bakhjulet men eftersom kammarna stod lite fel så saknades ca 100hk igår.

Framkåpan och kutsen är från en Hayabusa (Suzuki) resterande delar är pure GammelGixxer även förkortat GG för er som undrar.

vid faktarutan

// Killer

så mycket snack!!!!!! :fatta! var tog ni alla vägen då :confused:
det var bara håkan o jag som gaza igår!!!!
roligt som fan var det :banana hoppas ni kommer nästa onsdag.
inga ursäkter ok? :fatta!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...