För alla Er som tyckte det var dyrt på banan!

Killer skrev:
He he , du har tur för det skall bli dåligt väder imorgon och om det regnar så får vi inte köra , mao så klarade du dig med hedern i behåll även denna gång :banana

men om det inte regnar då vet du vad som gäller , No point for second place , så det är nog bäst att du tar med din nalle och snuttelase :tungan

Väl mött!

Killer
Ge mig en vecka, oljepluggen ska najas sen blir det smisk :fatta!

TheDude skrev:
Sheisse...ska man mecka också :rolleyes: Då ska jag vara glad om hojen ens kommer i mål :3freak
Man borrar bara ett litet hole in oljepluggen, busenkelt juh, har du haemtat daecken

GSXR1100R skrev:
Man borrar bara ett litet hole in oljepluggen, busenkelt juh, har du haemtat daecken

Vore det inte klokt att ge en lite mer detaljerad beskrivning? :kocko
Jag kan se det framför mig, stackars sebbe konstaterar förtvivlat. MEN OLJAN RINNNER JU UR!!!

Killer skrev:
He he , du har tur för det skall bli dåligt väder imorgon och om det regnar så får vi inte köra , mao så klarade du dig med hedern i behåll även denna gång :banana

men om det inte regnar då vet du vad som gäller , No point for second place , så det är nog bäst att du tar med din nalle och snuttelase :tungan

Väl mött!

Killer

Jag förstår att du hoppas på regn men ledsen :arsele

De blir inget regn :fatta!

Så förbered dej på att bli förnedrad av mindre kille på en mindre hoj

Till alla er andra med slöa R1or kom ner så kan ni ochså få pisk :D

Suzuki Dream Team

Busfrö skrev:
Jag förstår att du hoppas på regn men ledsen :arsele

De blir inget regn :fatta!

Så förbered dej på att bli förnedrad av mindre kille på en mindre hoj

Till alla er andra med slöa R1or kom ner så kan ni ochså få pisk :D

Suzuki Dream Team

Du kan ge dig på att jag kommer!

Vilken tid skall vi träffas då , jag hade tänkt vid 19:30 tiden passar det dig bra?

Nån fler som skall ge sig in i leken , i så fall har vi en egen liten dragracingtävling?

mvh //

Killer

Killer skrev:

Vilken tid skall vi träffas då , jag hade tänkt vid 19:30 tiden passar det dig bra?

Nån fler som skall ge sig in i leken , i så fall har vi en egen liten dragracingtävling?

mvh //

Killer

Har svårt för att säga tid tror inte det blir före 20.00

Kan sms aaaaa dej din gammla gubbe

Ps du blir väl inte sur om jag kör ifrån dej för i så fall så kan jag låta åldern gå före skönheten

Busfrö skrev:
Har svårt för att säga tid tror inte det blir före 20.00

Kan sms aaaaa dej din gammla gubbe

Ps du blir väl inte sur om jag kör ifrån dej för i så fall så kan jag låta åldern gå före skönheten

Jag blir aldrig sur om jag råkar bli frånåkt av någon , alla ha vi tur nån gång :banana

Men ikväll var det du som blev frånåkt , Gammelgixxer rules :banana

Skall bli roligt o få lite motstånd nästa onsdag när Micke kommer ner med sin GG , först då behöver man börja gasa för fullt :7peta

Ner o träna starter med dig så blir det kanske lite jämnare nästa gång vi möts

Killer //

No point for second place

Killer skrev:
Jag blir aldrig sur om jag råkar bli frånåkt av någon , alla ha vi tur nån gång :banana

Skall bli roligt o få lite motstånd nästa onsdag när Micke kommer ner med sin GG , först då behöver man börja gasa för fullt :7peta

Killer //

Hehehehe nu fick du tyst på Busfröt :hihi
Jag är på väg hem ifrån Kina idag, givetvis ska det vankas styrlåsracing på onsdag.

:banana

Kina

GSXR1100R skrev:
Hehehehe nu fick du tyst på Busfröt :hihi
Jag är på väg hem ifrån Kina idag, givetvis ska det vankas styrlåsracing på onsdag.

:banana
På väg hem från kina,har du varit på semester där?,då får du berätta lite om resan.Själv sugen på att ta en rundresa dit och verkar vara ett intressant land.

R1 racer skrev:
På väg hem från kina,har du varit på semester där?,då får du berätta lite om resan.Själv sugen på att ta en rundresa dit och verkar vara ett intressant land.
Jag har jobbat en vecka i Kina... semester är för amatörer

GSXR1100R skrev:

Oljepluggen...inte motorblocket...oljepluggen....inte motorblocket :D

Jag hämtade bakdäcket igår och tänkte hämta framdäcken idag :tummenupp (jag kom på hojen förbi dina trakter igår, så jag tog bakdäcket runt midjan) Folk kollade lite snett på mej...har de aldrig sett en bilring förr :rolleyes:

Killer skrev:

mvh //

Killer

Ajm onn itt, jag har ju fått en sekunds handikapp av GSXR1100R...som han egentligen lär behöva själv :hihi

Rogerr skrev:
Vore det inte klokt att ge en lite mer detaljerad beskrivning? :kocko
Jag kan se det framför mig, stackars sebbe konstaterar förtvivlat. MEN OLJAN RINNNER JU UR!!!

Jag kommer hem till dej idag och övar på surkawan :arsele :hihi

Killer skrev:

Killer //

Okej du var snabbast :mad:

Men lite träning sen ska du få :fatta!

Var va alla R1 någon stans dom ska ju va sååå snabba :va

Eller är där ingen som vågar eller kan köra en sån :confused:

Suzuki Rules

Nån som vet hur det ligger till med däck? Måste man ha mönster kvar? :gnissla

Kay skrev:
Nån som vet hur det ligger till med däck? Måste man ha mönster kvar? :gnissla

Skall vara besiktigad och godkänd , vilket innebär att inga slicks är tillåtna såvida dom inte har mönster.

För mig får du köra med vilket däck som helst.

mvh

Killer

Jag har dot-däck och den är godkänd, men jag har inte tillåtet djup om man säger så.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti