För alla er som köper grejer på eBay!!

BillS

DayDreamer©
Gick med
15 May 2004
Hoj
R6/YZ400F
http://www.powersnipe.com?upartner=58326

Tjackade denna tjänst och jag är nöjd som fan!
Fungerar så att den lägger ditt maxbud på en vara typ 4 sekunder innan auktionen går ut, vilket gör att folk inte har tid att lägga eventuella motbud! Jag tjänade in kostnaden för tjänsten på första auktionen :banana !
Tänlte det kanske var fler som ville tjäna in lite stålars.
Happy hunting :tummenupp

Om alla har den då?
Hur vet du hur mycket du tjänade på den auktionen?

Uppskattar friskt :D
Skulle jag sitta där och lägga bud själv får jag nog inte till det i sista sekund. Missar nog hela skiten istället. Och lägger man tidigare, så är det nån som kontrar, och så måste jag kontra igen osv. Iaf ett kalasfint sätt att öka sina chanser att få till billigaste priset. Tänkte iaf dela med mig av mina nyvunna kunskaper. Om fler använder samma tjänst på samma auktion så vinner den som har angett högst maxbud. Så är det oavsett om alla använder PowrSnipe eller inte.

Och vad händer om jag ocskå köper den där tjänsten och du och jag bjuder på samma vara?

Stefanp skrev:
Och vad händer om jag ocskå köper den där tjänsten och du och jag bjuder på samma vara?

System error... och ni bjuder över varandra på löpande band, I en loop så att säga, eller..... :hihi

Stefanp skrev:

Då vinner den som har lagt högsta budet. Det är fortfarande en auktion, även om budläggningen är automatisk.

Om båda buden är lika höga, vinner den som får in budet till eBay först. Hur "automatbud-tjänsten" hanterar det vet jag inte, men det borde bli den som la budet först hos "Snipern".

det jobbigaste med ebay är ju alla som sitter med flera konton och trissar sina egna auktioner och ebay verkar inte bry sig så mycket.

Jag har kört den vanliga sniper som finns, man får ju några gratisförsök.
Som nån skrev det är fortfarande en auktion, man vinner inte för att man har den där snipern.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg