Förändringar på Blocket.

Borde Blocket införa fler kategorier?

• Antal röstningar
    0

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
I en annan tråd läste jag ett inlägg som jag lika gärna skulle ha kunnat skriva själv.

Är det inte dags att Blocket inför en undergrupp för ATV/minimotos/lekfordon
Och en ny undermeny på MC delar/tillbehör som heter "Kläder och skyddsutrustning" skulle inte heller vara fel.

Jag får fullkomlig bryt på alla jävla ATV/minimotos/fiddys/, samt att leta delar på blocket innebär att vada genom annonser för begagnade hjälmar (som trillat i backen gud vet hur många gånger) och Skinnställ som borde ha slutförvarats under jord när 80 talet tog slut.

Vad tycker ni om det?

Last edited:
Specielt fiddys får man ju psykbryt på.. Man drunknar i dom när man kollar på blocket, man dränks i folk som vill bytta mot dom när man lagt ut något. Ska man köra ochhämta något man köpt håller man på och köra över 10 fiddys på vägen för ingen av dom kan signalera eller följa trafikregler..

Det som hade varit jäkligt intressant är ju att få reda på hur många unika besökare annonsen på Blocket.se haft. Gammal säljare som man är vill man ju veta hur säljfrekvensen ser ut för sina prylar.

Skickade in ett förslag för ca ett år sedan om att de borde bryta ut fiddys/atv ur motorcykel-gruppen. Fick bara ett standardsvar om att de gärna tar emot förslag etc, men sen hände förstås ingenting.

Skickade in ett förslag för ca ett år sedan om att de borde bryta ut fiddys/atv ur motorcykel-gruppen. Fick bara ett standardsvar om att de gärna tar emot förslag etc, men sen hände förstås ingenting.
Jag gjorde samma sak. Skrev att dom borde göra en egen kategori för alla minimotos och fiddys och Fans mormor. Fick svaret att dom skulle dela upp MC-delen i flera olika kategorier, vilket dom nu har gjort men lik förbannat får man upp dessa miniatyrcyklar....
Om alla lämnar sin synpunkt så kanske dom fixar en HELT egen kategori för dessa fordon.

Jag skickade in ett mail om att de borde ha en egen avdelning för kläder också för nåt år sedan, man tröttnar på alla gamla skinnställ när man letar delar.. Fick samma standardsvar..

Jag gjorde samma sak. Skrev att dom borde göra en egen kategori för alla minimotos och fiddys och Fans mormor. Fick svaret att dom skulle dela upp MC-delen i flera olika kategorier, vilket dom nu har gjort men lik förbannat får man upp dessa miniatyrcyklar....
Om alla lämnar sin synpunkt så kanske dom fixar en HELT egen kategori för dessa fordon.

Fans Mormor då fick hon någon egen kategori ? :rolleyes:

Det man vill se är ju motorcyklar. resten borde hamna på leksaker...
Precis som det var innan alla jävla minimotos o sånt skit kom :)

saknar avdelningar för Streetfighter, Supermotard. sen borde ICKE-LANDSVÄG ha en egen avdelning, så jädra irriterande när man i en sekund blir helt förälskad i en motorcykel för att andra sekunden notera att den saknar skylt, lyse och blinkers...

2836814 saknar avdelningar för Streetfighter, Supermotard. sen borde ICKE-LANDSVÄG ha en egen avdelning, så jädra irriterande när man i en sekund blir helt förälskad i en motorcykel för att andra sekunden notera att den saknar skylt, lyse och blinkers...
Eller när man måste scrolla förbi 50 sura crossar för att hitta något som är intressant och har regplåt/lysen/blinkers.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg