Förändring av kultur på Sporthoj

Skrev först ett långt inlägg om min uppskattning för utökad tolerans osv, men det är bortkastat på denna publiken...

Sporthoj var bättre förr, innan det mjölkades ner av massa wannabes på touringhojar, motarder, cruisers, café racers, och andra typer of lättmjölksmopeder utan åtminstone två R i modellbeteckningen. Sanna mina ord, slutet kom när vi började acceptera ER5 som en praktisk och lämplig hoj för en bajker. :puke

Nä, banna alla utan en riktig jävla skrevraket (inkl undertecknad), så ska du se att de blir fart på forat. Alternativt en straffavgift på medlemskap så inihelvete hög att den uppväger den karaktärsbildande pungsparken till försäkringspremie som denna nikotinfria grupp undvikit genom ett val av sub-300 projektiler.

Automat-deleta också alla inlägg där en motorcykel beskrivs som "praktisk", "bekväm", "vibrationsfri", eller innehåller ord såsom "bränsleekonomi", "försäkringskostnad", "pendling", och "Europaresa", om det sistnämnda inte är tätt följt av "Ringen", "öl", "puttgardenfärjeschnitzel" och "bajamaja".

Point!

Men samtidigt får du ju hålla med om att det verkar ju som sporthojjare har lite roligare, åtminstone på nätet! *bevis=SH* :hihi

Point!

Men samtidigt får du ju hålla med om att det verkar ju som sporthojjare har lite roligare, åtminstone på nätet! *bevis=SH* :hihi

Självklart!

Det är när man ser trådar om "bästa goretex-jackan" och Biltemas bromsbelägg som kräkreflexen får jobba övertid...

Jag brukar nog faktiskt släppa av nånstans runt 180 inom 2-minuters-strecket, ärligt talat. Fast, så kör jag ju en såndär fegishoj, sporttourer. Nästan så jag kan kasta integralen och köpa korvätarhjälmen direkt. :hihi

VA? Har inte du korvätarbogvisirskruka? :va:näsblod:confused:

Sporthoj var bättre förr, innan det mjölkades ner av massa wannabes på touringhojar, motarder, cruisers, café racers, och andra typer of lättmjölksmopeder utan åtminstone två R i modellbeteckningen. Sanna mina ord, slutet kom när vi började acceptera ER5 som en praktisk och lämplig hoj för en bajker.
Men stämmer det ens att fler medlemmar kör ”touringhojar, motarder, cruisers, café racers” än sporthoj? Om det stämmer skulle jag vilja se belägg för att det verkligen finns ett samband mellan ”touringhojar, motarder, cruisers, café racers” och typiska beteenden som skapar ett trist forum. Ge oss några exempel!

:)

Men stämmer det ens att fler medlemmar kör ”touringhojar, motarder, cruisers, café racers” än sporthoj? Om det stämmer skulle jag vilja se belägg för att det verkligen finns ett samband mellan ”touringhojar, motarder, cruisers, café racers” och typiska beteenden som skapar ett trist forum. Ge oss några exempel!

Läs ditt eget skitmödiga försvarstal ovan.

Hell no...

VA? Har inte du korvätarbogvisirskruka? :va:näsblod:confused:

Ja, alltså, jag har en sån, dessutom varselpippigul. :fakta
Men, den är så värdelös att den mest används för dumheter, som att köra knattecross i trädgården eller lånas ut till stackare som är dumma nog att åka bakpå min hoj. :hihi:crash

Äter inte sporthojspiloter lika mycket korv som touringåkare med korvätarhjälmarna? Eller är de bara kaffe och räkmackor som gäller efter bombrepan?

Äter inte sporthojspiloter lika mycket korv som touringåkare med korvätarhjälmarna? Eller är de bara kaffe och räkmackor som gäller efter bombrepan?

"Bombrepa". Köra ner den till macken och försöka övertyga tjejer att man åkte fort en gång.

Vatten och hårt bröd, inga pengar kvar till annat när man kör sportis. . .

Hårt liv med literklubba.. Håller mig kvar till min tjejhundra en sommar till så man får fika ett par gånger om året iaf:död

Men till den verkligt vettiga frågan, får du :ligga :tuttar med en tjejhundra?

Måste man inte gasa sAtaN och köra bOmbarREPa med en literklubba för att få :ligga :tuttar ?

Skrev först ett långt inlägg om min uppskattning för utökad tolerans osv, men det är bortkastat på denna publiken...

Sporthoj var bättre förr, innan det mjölkades ner av massa wannabes på touringhojar, motarder, cruisers, café racers, och andra typer of lättmjölksmopeder utan åtminstone två R i modellbeteckningen.
Vad är det jag läser???
Nu får moderatorerna städa upp för nu har det spårat ur!
Jag är KrenCkt!! :mad::mad:

Men till den verkligt vettiga frågan, får du :ligga :tuttar med en tjejhundra?

Måste man inte gasa sAtaN och köra bOmbarREPa med en literklubba för att få :ligga :tuttar ?
Får ligga snäppet mera med tjejhundran än med motard eller touringlok iaf :crash:gråta

Vad är det jag läser???
Nu får moderatorerna städa upp för nu har det spårat ur!
Jag är KrenCkt!! :mad::mad:
Är de inte motardåkarna som ska känna sig KrenCkta över att du klassar en ktm 990 som motard?:pannkyss

Funderar allvarligt på 250, slipper man ligga då ?

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025