Följe till Knutstorp 10/6 tiiiiidigt?

Gula faran skrev:
10/6 vanlig vardag :va jobbar ni inte???

dum dag lägga roliga aktiviteter på :huvet
Handlar nog om när banan är ledig och kan hyras till rimlig peng (SMC brukar väl också köra vardagar).

Nånting ska man ju göra med den insparade flextiden...

Någon som ska ta bil upp till Knutstorp?
Hade varit skönt att kunna lasta lite prylar i den då.

majtii skrev:
Någon som ska ta bil upp till Knutstorp?
Hade varit skönt att kunna lasta lite prylar i den då.

yepp, men men ingen vet när den kommer upp.

Är det bara polish o autosolen för e.m. racet så är det lungt :tummenupp

:va

Såg precis att SS-EMSE skickat ut mera info ang körningen på Knutan. Där skriver de att anmälan börjar 07.45 och håller på till 08.30 !!

Det ändrar läget lite, och kanske skulle vi åka lite senare och ZZZzzzz lite mer :va Åsikter?

Hjälp förresten!
ps. jag har kolfiberburkar på min TL1000S, tror ni att man behöver byta till original innan körningen? Jag skulle gissa att de ligger ung 104dB enl Bilprovningens metod. Men enligt SS-EMSE:s regler gäller 95dB i förbikörnining som gräns!??? :confused:
Någon som kört där innan kanske kan säga om alla kör med originalburkar eller ej?
Tacksam för svar! :tummenupp

RacerX skrev:
Såg precis att SS-EMSE skickat ut mera info ang körningen på Knutan. Där skriver de att anmälan börjar 07.45 och håller på till 08.30 !!

Det ändrar läget lite, och kanske skulle vi åka lite senare och ZZZzzzz lite mer :va Åsikter?

4. Mavve (Alfa-Laval / Landernäsmarmor /108:an) 07.15..... :hihi

Spelar inte nån roll för min del, ska ju ändå stiga upp. I mina ögon bättre att ta det piano. Vem vet... det kanske dessutom är "väldigt halt på grund av drivis..." på vägarna runt Knutstorp så en viss myndighet kanske har halkbekämpning med laser då. :rolleyes:

RacerX skrev:

Hjälp förresten!
ps. jag har kolfiberburkar på min TL1000S, tror ni att man behöver byta till original innan körningen? Jag skulle gissa att de ligger ung 104dB enl Bilprovningens metod. Men enligt SS-EMSE:s regler gäller 95dB i förbikörnining som gräns!??? :confused:
Någon som kört där innan kanske kan säga om alla kör med originalburkar eller ej?
Tacksam för svar! :tummenupp
Kan tänka mig att lämna Staffanstorp 0730 för det tar bara 30min till knutstorp om man slökör ..... hehe
Jag och de flesta kommer att ha originalburkar på för låter det förmycket (över 95dB) så får du inte köra. Rakt av! Så varför chansa.......

Statoli Staffanstorp 07.30 Tankad, packad o klar!
Gunnesbo 108an 07.38. Tankad, packad o klar!
Ok för alla?

låter fint... behöver faktiskt inte vara där och drälla en massa i onödan.. :tummenupp

Jg misstänker också att det kan vara lite slirigt kring Knutan :) men vi anpassar ju alltid farten efter de "yttre omständigheterna" som de goda trafikanter vi är, så det är väl inget problem :rolleyes:

jag ändrar tiden i första inlägget till 07.30!

Mr K skrev:
Kan tänka mig att lämna Staffanstorp 0730 för det tar bara 30min till knutstorp om man slökör ..... hehe
Jag och de flesta kommer att ha originalburkar på för låter det förmycket (över 95dB) så får du inte köra. Rakt av! Så varför chansa.......

Statoli Staffanstorp 07.30 Tankad, packad o klar!
Gunnesbo 108an 07.38. Tankad, packad o klar!
Ok för alla?

Kommer troligen inte få min hoj tills på fredag men skulle jag mot förmodan få den så passar 07:30 kanon! Jag hoppar på i S-torp! :tummenupp

Kryss i taket! Hojen hann komma så jag e fetpå!

1. Nu ser det ut så här i garaget :yoparty :hihi
2. Kwacken

Bifogat

• P6091089_800x.jpg
    P6091089_800x.jpg
    127.2 KB · Visningar: 37
  • P6091091_800x.jpg
    P6091091_800x.jpg
    99.3 KB · Visningar: 35
Maverick_ou812 skrev:
Men grattis!!! :tummenupp
Var inte duccen såld förresten?
Vi ses imorrn då!

OT: Tourar du i grön eller gul grupp förresten?

M

REGN!!! :mad: Hoppas det klarnar!

Jo, tyvärr så är Duccen ej min längre :(

Hehe, jag TOURAR (o det menar jag...) med nya däck i grön grupp. Vi ses där :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti