Ska bli riktigt spännade o se hur Sete kör på Ducati !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snygg bild, notera den diskreta numreringen "2" på kutsen.Swedie skrev:Ska bli riktigt spännade o se hur Sete kör på Ducati !
Kan ju vara märkningen av hojarna också, första och andra.RedBaron skrev:Snygg bild, notera den diskreta numreringen "2" på kutsen.
Jag tror att Gibbe kan ge Capirossi en match en bit in på säsongen.
Ehh, det var det jag menade....fast jag var nog rätt otydlig med det...Gustav O skrev:Kan ju vara märkningen av hojarna också, första och andra.
Så har det varit i år, men inte -04l och -03Gustav O skrev:Sete är snabb, vilket han ju visar på kvalen, men har helt tappat all race craft han besuttit.
Det var du inte...RedBaron skrev:Ehh, det var det jag menade....fast jag var nog rätt otydlig med det...
Trodde du menade att han egentligen skulle haft nummer två på hojen i år men att det var gremlins som gjorde att han inte fick det.RedBaron skrev:Ehh, det var det jag menade....fast jag var nog rätt otydlig med det...
Jaaa i år har det väl varit så, men glöm inte att han har kommit tvåa nåra gånger efter Rossi, och gett honom en match in nåra race! Dessutom så har ju Bridgestone fördel över Michelin på vissa banor, så det kan nog bli intressant, fast det var ju ändå så 05 att michelin däcken funkade bäst på flest banor, men det blir intressant att se vad some sker........Gustav O skrev:Som på Hondan ungefär. Snabb på träning och i race men vinner inte tillräckligt många race.
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |