Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man tjänar inte 150-250 i månaden utan att jobba för varenda öre.
Beror på hur mycket man jobbar från början.. Allt är relativt. Många på den byrå jag jobbar på nu jobbar 9-22, sex-sju dagar i veckan. Tjejen som är delansvarig för det projekt jag sysslar specifikt med jobbar 09-05, sover på kontoret fyra timmar/natt och kör sedan vidare.
Men kul att killen sadlar om och gör något som han är intresserad av. Trodde dock inte han skulle behöva ta ett lån för att köpa affären så mycket som han jobbat.
Inte nödvändigtvis. Att ha dålig kontroll över sin arbetssituation är mycket mer stressande än att ha mycket att göra. Jag känner igen mig i mycket av det han skriver, och jag mår fantastiskt mycket bättre som egen företagare än jag gjorde som anställd.Hm, någon mer än jag som tycker att det är ofriskt att köpa ett företag för att trappa ner pga hälsoskäl skapade av för mycket arbete...
/Danne
Men kul att killen sadlar om och gör något som han är intresserad av. Trodde dock inte han skulle behöva ta ett lån för att köpa affären så mycket som han jobbat.
Det tyckte jag också verkade skumt.
Uhh, fy f-n för att jobba på det där sättet.
Jag jobbar fem månader om året och är således ledig i sju. Har fått massor med tid med barnen när de var små och har haft dom minimalt på dagis och fritids.
Och tänk vad många kaffestunder jag haft med alla mammalediga grannfruar under åren![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |