Födelsedagspresent

farmerlip

F.d Hybridpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2 röda och en gul
Min son fyller 10 nästa år och vad skulle vara bättre än att ge honom en resa till ett GP! Frågan är till vilket? Jag vet att frågan varit uppe tidigare men hittar inte dessa trådar.
Det är flyg och hotell som gäller till nått av räjsen i europa. Finns -06 kalendern ute någonstans eller vet ni när den spikas?
Självklart måste ju jag följa med... :hihi

Assen!

Jag har själv varit där ett antal gånger. Det är dessutom inte långt att åka så man kan lika väl ta bilen. Rena karnevalsstämningen i stan dessutom.

Assen är en grym bana men den kortas ner ordentligt till nästa år, vilket är bra på ett sätt eftersom man får se förarna fler gånger. Om man har råd skulle jag åka till spanien för där är det sjukt tryck alla dagar och folk älskar verkligen RR där.

Jag håller på att skola in honom i motardträsket.. Han har en egen cykel redan, cross. Han har gått minimotokurs på Tullinge och ev. ska vi ha nått att göra i vinter också...
yonsson skrev:
Jag tar det som en fråga: Svar: Minimoto :tummenupp

126 mil enkel...
GUL skrev:
Assen!

Jag har själv varit där ett antal gånger. Det är dessutom inte långt att åka så man kan lika väl ta bilen. Rena karnevalsstämningen i stan dessutom.

Egentligen kan man åka vart som helst i europa... utom till Englands GP på Donnington och enda orsaken till att man inte ska åka dit är att det regnar...

Annars är ju en 125 Juniorhoj och licenskurs inte att förakta. Fast det kanske är till 12-årspresent?

Lime skrev:
Egentligen kan man åka vart som helst i europa... utom till Englands GP på Donnington och enda orsaken till att man inte ska åka dit är att det regnar...

Appappapp, förra året regnade det inte.

utom sista dan...

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back