Födelsedagspresent till flickvän?

Ge henne en till chey i present! Det väntar sig hon nog inte. Det blir liksom som en present för er både, perfekt på 2 årsdagen!
Finns säkert att hyra på www.russiangirls4hire.ra:tuttar :D

Nej men snickra ihop något romantiskt brev och knyt en rosett i ditt eget huvud och ge dig till henne, finns nog inget som kan slå det.
Sen babblar du på i brevet "...det finns inget som jag kan köpa som bevisar hur mycket jag älskar dig...bla bla bla trams trams trams.."

Då får du både ligga och slipper slösa massa kulor som du lika gärna kunde haft till soppa. :tuttar :yoparty

Materiella brudar är inget att ha ändå! :tummenupp

Jag tror att du kommer att kräkas av allt socker innan du har ätit dig fram till dom riktiga godsakerna, och sånt kan uppfattas fel av tjejen

Jag är godisnarkoman:fakta så det är inga problem :D Men nu sitter jag och funderar på det här med vänskapsringar, jag tror att hon skulle bli jätteglad, så det får nog bli ett par såna :yoparty, även fast jag aldrig haft ring på mig :gnissla känns lite ghey :rolleyes:

:gnissla känns lite ghey :rolleyes:

Det är mycket ghey! :arsele
Ska du ge na ett smycke så finns det väl något snyggt halssmycke med ett hjärta eller så, så kan du fixa en liten bild på dig själv och en på henne och sätta där i, jätteromantiskt och du slipper bära skiten och bli kallad för tveskärt.

En heldag på ett ställe hon tycker är trevligt funkar.
Djurpark?
Konsert?
Swingerklubb?
Du har ju hoj, bara att åka.

Eller, ge henne ett strykjärn.
Det tycker dom är roligt, de små liven.

Behåll hjälmen på vid överlämnandet.

Det är mycket ghey! :arsele
Ska du ge na ett smycke så finns det väl något snyggt halssmycke med ett hjärta eller så, så kan du fixa en liten bild på dig själv och en på henne och sätta där i, jätteromantiskt och du slipper bära skiten och bli kallad för tveskärt.

hon har ett halssmycke med ett E på, och ett annat med ett hjärta som man kan öppna, med en bild på mig. Men det får nog bli ett par ringar, känns som om att jag inte bryr mig om att det ser ghey ut, jag vet ju att jag har brud så skitsamma:D Nu ska jag bara hitta ringarna...:gnissla

Ge henne rejält med stryk. Hårt och resolut.
Det kommer hon uppskatta alla andra dagar på året...då hon inte får stryk. Om hon glömmer det är det bara att påminna.
Nämn en annan present om hon har både nytta och nöje av 364 dagar om året?

Last edited:
Ge henne rejält med stryk. Hårt och resolut.
Det kommer hon uppskatta alla andra dagar på året...då hon inte får stryk. Om hon glömmer det är det bara att påminna.
Nämn en annan present om hon har både nytta och nöje av 364 dagar om året?

Tyvärr men jag är inte kvinnomisshandlare:pannkyss

Det blir inte ringar, jag orkar inte ha ring på mig för det är ghey. iaf när man är 17. Hon får ett halssmycke i silver istället :)

och godistrosor ;)

Där står jag gärna ändå, jag är KAMPKOCK! :yoparty

Disclaimer: Jag vill varna känsliga läsare för att jag kan vara en oseriös person.

outlaw!:yoparty
åhfan, jag som trodde att det var nåt fel på dig:)

Det blir inte ringar, jag orkar inte ha ring på mig för det är ghey. iaf när man är 17. Hon får ett halssmycke i silver istället :)

och godistrosor ;)

toffel!:fatta! ringar (speciellt såna där vars ena halva är rosa och vars andra halva ändrar färg efter humör) är jäävligt manliga:tummenupp

Last edited:
"Enorm jättedildo för vågade kvinnor! Finns det större dildos än denna Giant Man Flesh? Vi tror inte det! För riktigt vågade lekar, när lusten är stor och kräver utrustning som håller måttet. Den är inte bara stor, den är styv och hård också, hela tiden. Slaknar aldrig. Nästan 38 cm lång, 8 cm i diameter fyller den vad, eller vem, som helst. Används med försiktighet, glidmedel rekommenderas."

Last edited:
dom där på teknik magasinet el vart de nu va..
man kunde gjuta av sin egen :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...