Födelsedags spratt??? HJÄLP!!

LeeRoy

Fh Fh Fh
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -96
Polaren fyller 25...

måste ge igen, när jag fyllde så fick jag ögonbindel, inlines, rep sattes fast i en hojj, av med bindeln hojjen drar iväg jag PANIK, ( de hade kapat repet) :mad:

SÅ NÅGON SOM HAR FÖRSLAG :D han fyller den 29:e så de e lite panik! :huvet

nåt som skrämmer eller är jävligt roligt :yoparty

1. Låna nyckel till hans lägenhet och rulla in varje bestick individuellt i gladpack.

2. Lägg upp en annons på blocket om att en häst ("Smulan"?) är till salu BILLIGT. Ska bort, först till kvarn. Tror du han kommer bli trött på fjortisarna som ringer honom och frågar om han har en jävla helvets "Smulan" till salu!? :hihi

hmm.. fan fanns de inte en sånhär tråd, eller har ja drömt?..

fick för mig att jag fick en massa bra idéer till spratt via en tråd.. den va isåfall sketabra...

En sak som man gör som bara ett av flera spratt e ju att stoppa in en porrblaska halvt i brevinkastet så alla grannar ser tidningen man prenumenerar på :D..

Han råkar inte bo på nedersta våningen me balkong?...
en sandlåda e ju alltid trevligt att ha lixom :D..

:D haha nummer två låter som något !!! perfa hehe
Tack!!! :tummenupp

nummer ett blir probs tyvärr...

MER TIPS :tuttar :tuttar

han bor tyvärr inte i närheten... ha nkommer till mig då... där hans fest ska va.. Andreasno : nån länk till den tråden???

Last edited:
Gör exakt samma sak som han gjorde fast kapa inte repet, han kommer ju tycka det är lite kul när ni ska göra exakt samma sak som han men inte då, då flyger han och släpas efter hojen tills han är lämpligt mör, sen kan ni peka och skratta åt han för bästa möjliga effekt, nån kanske kan pissa på honom när han ligger ner också. :tummenupp

honkiie hmm lite partykiller om han måste in på sjukan för bruten rygg hmm :va

Nu kommer det tillbaka lite från dendär tråden..
Va ju nån som hade hissat upp nån typ en halvmeter o lurat att de va bungyjump o lite sånt skoj :D ...De vore ju en kul grej på lite samma topic som de gjorde mot dig, fast det blir lite tvärtom för han kommer va inställd på att falla jättelångt o blir småsnopen när de tar stopp efter en halvmeter :tungan

Om du vill skrämma honom kan du sätta ögonbindel på honom och binda fast honom i sängen och när du drar av ögonbindeln ser han dig ståendes i grenlösa trosor med full fjong insmord i massageoljja och hållandes den största flaska glidmedel du kan hitta. Le lite förföriskt mot honom och morra lite lätt.

Dufva skrev:
2625756 Om du vill skrämma honom kan du sätta ögonbindel på honom och binda fast honom i sängen och när du drar av ögonbindeln ser han dig ståendes i grenlösa trosor med full fjong insmord i massageoljja och hållandes den största flaska glidmedel du kan hitta. Le lite förföriskt mot honom och morra lite lätt.

Men om polaren ler förföriskt och morrar tillbaka? Vem tror du blir räddast då? :)

LeeRoy skrev:
2625694 Polaren fyller 25...

måste ge igen, när jag fyllde så fick jag ögonbindel, inlines, rep sattes fast i en hojj, av med bindeln hojjen drar iväg jag PANIK, ( de hade kapat repet) :mad:

Hehe klockrent! såg på tv för länge sen en kille de kidnappade och tog i en kran/skylift iförd ögonbindel. De hissade upp honom mot ett hus tak och band fast bungirep om fötterna, sen när han trodde de var högt uppe i luften (vilket de iof var) så puttade de av honom fast ner på en madrass på taket 1 meter ner:D

Dufva skrev:
2625756 Om du vill skrämma honom kan du sätta ögonbindel på honom och binda fast honom i sängen och när du drar av ögonbindeln ser han dig ståendes i grenlösa trosor med full fjong insmord i massageoljja och hållandes den största flaska glidmedel du kan hitta. Le lite förföriskt mot honom och morra lite lätt.

Kan du inte bespara oss dina helglekar? :hihi

AndreasNo skrev:
2625725 Nu kommer det tillbaka lite från dendär tråden..
Va ju nån som hade hissat upp nån typ en halvmeter o lurat att de va bungyjump o lite sånt skoj :D ...De vore ju en kul grej på lite samma topic som de gjorde mot dig, fast det blir lite tvärtom för han kommer va inställd på att falla jättelångt o blir småsnopen när de tar stopp efter en halvmeter :tungan

hrmmm :rolleyes:

Teo skrev:
2625866 Hehe klockrent! såg på tv för länge sen en kille de kidnappade och tog i en kran/skylift iförd ögonbindel. De hissade upp honom mot ett hus tak och band fast bungirep om fötterna, sen när han trodde de var högt uppe i luften (vilket de iof var) så puttade de av honom fast ner på en madrass på taket 1 meter ner:D
:tungan :tungan :tungan :tungan

Last edited:
LeeRoy skrev:
2625694 Polaren fyller 25...

Ta 2komponentslim på hans skärp och byxknappar när han duschar, sen bjuder du på massor av öl. :D

Hörde en historia om en kille som va på sin svensexa me sina polare i uppe i norrland.
Killen drack tills han decka, och vaknar upp i ett rum i en stuga som han inte har varit i tidigare.
När han fått på sig sina nersvinade kläder och gått ner till köket, möts han av blickarna från en norsk familj. Fadern frågar på norska om han är sugen på frukost. Killen börjar ana oråd och undrar var hans kompisar är, och ännu mer var han är någonstans. Familjen ser mest roade ut o säger inget mer.
Bakfull och helt övertygad om att polarna har supit ner honom och sen kört honom hela vägen till Norge, stormar han ut ur stugan och tar sig till en väg i närheten.
Det första som kommer förbi, och stannar, är en norsk-registrerad lastbil. Killen sliter upp dörren till den förvånade lastbilschaffisen och skriker desperat och med gråten i halsen: Sverige, jag vill hem till Sverige! Chaffisen blir förbannad och svarar på norska: "Är du helt dum i huvudet? Du är ju förfan redan i Sverige!" Sen slår han igen dörren och åker därifrån. Kvar står killen som ett frågetecken.
Nu har fadern i familjen hunnit ikapp honom ,och får honom att gå tillbaka till stugan. Där får han förklarat för sig att en av hans kompisar hade fått kontakt me den norska familjen som semestrade i Sverige, bara nån mil ifrån byn där de bodde, och fått tillstånd att låta honom sova där. Lastbilen var bara en slump i kompisarnas praktical joke.
Nu är detta helt säkert en skröna, men den kanske gav en idé?

Kila fast ytterdörrhandtaget med en lagom lång träbit från utsidan. Skapar helt säkert en hel del stress när vederbörande ska till jobbet, förutsatt att vederbörande har ett jobb att gå till.
Lura till dig vederbörandes bilnycklar och skruva loss och vänd på förarstolen.
Bor vederbörande i villa, kleta in dörrhandtaget i riktigt klenigt fett samtidigt som ni spikat igen dörren och lite lämpligt lämnat en hammare eller dylikt framme. Att det är mörkt när vederbörnade kommer hem är en förutsättning.
Häll mjöl på födelsedagsbarnets bils rutor efter en riktigt fuktig natt.

Listan kan göras lång.

slit ut han ur hans boning kl 7 medans han står i kalsonger och härja in han i en hyrd skåpbil från ok/q8 ge han 2000 kr och säg "köp dig nå snyggt". sen lämnar ni av han inne i stan :D ni ska ha rånarluvor på huvudet :D

sen kan ni ju alltid kombinera någon av dom andra tipsen medans han letar efter kläder kl 7.30 :D :yoparty

:D :D :D

många bra idéer. men de flesta är rätt svåra att genomföra.

problem: han har nyligen flyttat till en annan stad, så spratt med hans hem är uteslutet. han kommer till mig för de är här hans polare bor.. Ingen bil har han heller så de går inte göra något med den. :gnissla

Tack för all hjälp :tummenupp keep it coming,

har bestämt mig för två hyss hittills, tänker inte skriva vad här finns en liten risk att han kan gå in här å läsa...

men lovar efter onsdag så ska ja uppdatera er vad som hände :tuttar :yoparty

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!