fått nys om en styrdämpare

moto4all

all4moto
Gick med
16 Sep 2007
Hoj
hojlös
till hojen privat, finns det något bra sätt att skicka på eller är det bara att överföra pengarna och hoppas på bästa? är iaf 2800:-:gnissla

Är det för långt att hämta?
Bussgods annars, skulle aldrig betala i förväg.

Posten kräver att mottagaren har Plusgiro för att skicka mot postförskott men det gör inte Bussgods, där räcker det med personkonto.

Posten kräver att mottagaren har Plusgiro för att skicka mot postförskott men det gör inte Bussgods, där räcker det med personkonto.

nja det krävs att säljaren har de inte motagaren men men .

ska du köpa via ebay så är paypal det bässta annars kan man ju betala genom banken men det tar ett par dagar samt att det kosstar en slant extra .

pay pal funkar även på många andra webbutiker

men är inte paypal bara en mellanhand, med andra ord han får ändå pengarna innan produkten skickas sammt att dom vill ha betalt för tjänsten? isf kan jag lika gärna använda swedbanks e-kort.

men är inte paypal bara en mellanhand, med andra ord han får ändå pengarna innan produkten skickas sammt att dom vill ha betalt för tjänsten? isf kan jag lika gärna använda swedbanks e-kort.
Jo, men du är försäkrad via paypal.

Köp!

Vad rä det för styrdämp då?

Det är en Hyperpro RCS, finns inte i sverige än men går i usa för 500$, sjukt att det inte finns nån till z1000-08 i sverige med tanke på att den kastar rejält ibland..eller jo finns öhlins för typ 7k eller nåt

aja köper och korsar fingrarna
Jo, men du är försäkrad via paypal.

Köp!

Vad rä det för styrdämp då?

Det är en Hyperpro RCS, finns inte i sverige än men går i usa för 500$, sjukt att det inte finns nån till z1000-08 i sverige med tanke på att den kastar rejält ibland..eller jo finns öhlins för typ 7k eller nåt

aja köper och korsar fingrarna

Nå? Är det via Ebay, är paypal inblandat? Jag har köpt massvis med saker via Ebay med paypal från "andra sidan" i olika riktningar. Alltid fått mina grejjer. men så kollar jag lite på hur mycket dom sålt innan oxå, kontra positiv feedback.

saken är att det är via en annons på en amerikanskt forum för z1000, har kikat på vad han gjort på ebay och bara positiv respons.

saken är att det är via en annons på en amerikanskt forum för z1000, har kikat på vad han gjort på ebay och bara positiv respons.

Har du råd att förlora 4" så chansa. Det är inte katastrofmycket pengar, men tillräckligt för att det skall svida. Men det svider nog mer i själen än i plånboken.....

well nu har man tagit en chans och överfört pengar via paypal, fick den för 350usd med frakt. Så nu får man se om jag blir lycklig ägare eller ännu en bedragen av nätet:gnissla

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan