Fått Hem Nya Hojjen!

"Nille"

Nille
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
Hetaste Bandit 600:an i stan!
fick hem min hojj i helgen..
efter en tuff vinter med mycket träning efter en ganska allvarlig vurpa på min gamla hojj hittade jag denna pärla och slog till.

tyckte detta var ett kanon klipp...
Suzuki Bandit 600 -1999
2500mil
full service bok
effekt system
mini blinkers
ny-lackad
och allt till en prislapp under 30k.. tyckte det va värt besväret att behöva köra med släp tvärs över skåne =)

PS. lite smutsig på bilderna p.g.a ostadigt vinterväder & öppen släp på vägen hem.

Bifogat

• PIC_0463.jpg
    PIC_0463.jpg
    62.8 KB · Visningar: 142
  • PIC_0469.jpg
    PIC_0469.jpg
    67 KB · Visningar: 252
  • PIC_0471.jpg
    PIC_0471.jpg
    50.3 KB · Visningar: 125
Grattis :tummenupp Njut av den till fullo. Körde själv tor Lund-Stockholm för att hemta hem min :banana 130 mil

tack.. jo då jag ska njuta till fullo.. hoppas ni får njuta av era oxå!
synd bara att man inte riktigt kan kombinera sommar bil med MC... båda 2 vill helst ha solsken och öppna fällt =)

Cervantes skrev:
Grattis till nyförvärvet!! :tummenupp

tackar tackar.. nu behövs bara en ny hjälm efter den gamla vurpan och en mindre lagning av skinställ.. sen ska det va återställt till at ut å ladda igen =)

Stardust_Nakz skrev:
tackar tackar.. nu behövs bara en ny hjälm efter den gamla vurpan och en mindre lagning av skinställ.. sen ska det va återställt till at ut å ladda igen =)

Tur du har vintern på dig då!

Stardust_Nakz skrev:

Vad hade du för hoj när du vurpade?

Vankas vårkänslor????? 10 grader i Uppsala och snön e borta från garageuppfarten. Tror ni man blev sugen på att ta en sväng?
Ber om ursäkt för dålig bild..... mobilkamera

Bifogat

• 20060131.jpg
    20060131.jpg
    57.6 KB · Visningar: 81
  • 20060131(002).jpg
    20060131(002).jpg
    90.6 KB · Visningar: 111
GYMNAST skrev:
Vankas vårkänslor????? 10 grader i Uppsala och snön e borta från garageuppfarten. Tror ni man blev sugen på att ta en sväng?
Ber om ursäkt för dålig bild..... mobilkamera
Det där var nog en av de fulaste vinklarna jag sett på R1an. Inga sköna linjer alls. Bläh. Får nog sälja min. =)

Grattis.

Fan vad sugen man blir på att köra nu. Jag har också en "nyinköpt" (köptes iof i november, men har ju inte kört den något).

Bifogat

• min hoj4.jpg
    min hoj4.jpg
    132.5 KB · Visningar: 61
*/ ?>
Back