Får tillbaka min prinsessa nästa vecka!!!!!

#kgc-folke#

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
z750 08
ca 2 månaders väntan på min prinsessa= Gsxr 750 får jag henne nästa vecka nylagad och fin. fan vad jag har saknat henne, har kört supermotard under tiden men det är inte alls lika skoj som sporthoj. så nästa vecka ska det gazzaz härligt. försäkringsbolaget är nog inte lika glada, kostade 60 000kr att reparera. någon som vill köra nästa vecka kanske. :tuttar

#kgc-folke# skrev:
2366010 ca 2 månaders väntan på min prinsessa= Gsxr 750 får jag henne nästa vecka nylagad och fin. fan vad jag har saknat henne, har kört supermotard under tiden men det är inte alls lika skoj som sporthoj. så nästa vecka ska det gazzaz härligt. försäkringsbolaget är nog inte lika glada, kostade 60 000kr att reparera. någon som vill köra nästa vecka kanske. :tuttar
inte ens ett grattis

Last edited:
#kgc-folke# skrev:
2366010 ca 2 månaders väntan på min prinsessa= Gsxr 750 får jag henne nästa vecka nylagad och fin. fan vad jag har saknat henne, har kört supermotard under tiden men det är inte alls lika skoj som sporthoj. så nästa vecka ska det gazzaz härligt. försäkringsbolaget är nog inte lika glada, kostade 60 000kr att reparera. någon som vill köra nästa vecka kanske. :tuttar

inte ens ett grattis

Jodå, Grattis! =) Vad hände med hojen? vurpa?

EmilSegerblad skrev:
2366050 Jodå, Grattis! =) Vad hände med hojen? vurpa?

ja det kan man säga. var i en rondell så låg där grus motorcykeln ut i en åker där det var typ en meters slänt ner så den blev ram sned och alla kåpor utom vänster sidokåpa blev paj, men nu är det nya tag:tungan

Sorry men.. Det låter nästan som du är lite stolt över att det kostade 60kkr. Jaja, skoj att du har hojen tillbaks. :tummenupp

#kgc-folke# skrev:
2366063 ja det kan man säga. var i en rondell så låg där grus motorcykeln ut i en åker där det var typ en meters slänt ner så den blev ram sned och alla kåpor utom vänster sidokåpa blev paj, men nu är det nya tag:tungan
Var den helförsäkrad, eller lyckades du få VV som vållande?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back